اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ربیعی: امیدوارم به جای شعار شاهد عمل گرایی در فوتبال باشیم/وقفه لیگ به سود استقلال بود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: امیدوارم به جای بحث های شعار گونه، عملیات و اتفاقات مد نظر اهالی فوتبال هرچه زودتر رخ بدهد.

ربیعی: امیدوارم به جای شعار شاهد عمل گرایی در فوتبال باشیم/وقفه لیگ به سود استقلال بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت: امیدوارم با آگاهی درد شناسی و اقتدار در تمامی ابعاد و زاویه‌ها، کمک به رشد، پویایی و نمو فوتبال کشور را با دورنمایی 4 ساله حداقل، برای فوتبال کشور وارد باشیم و به جای بحث های شعار گونه، عملیات و اتفاقات مد نظر اهالی فوتبال هرچه زودتر رخ بدهد. هر چهار عزیزی که در انتخابات شرکت کردند مورد احترامند. به عزیزی خادم تبریک می‌گویم و به علی کریمی، آجورلو و هاشمی هم خدا قوت می‌گویم. امیدوارم فوتبالی عاری از هر گونه بغض و حسد همراه با سلامتی و رشد و برنامه محوری شاهد باشیم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: مقطع ما بین دو نیم‌فصل را مقطع کوتاهی می دانم. اول قرار نبود دو هفته تعطیل باشد. شاید اگر می‌دانستیم، استراحت بازیکنان را بیشتر می‌کردیم. ما خودمان را برای بازی در روز پنجم مهیا کرده بودیم که بازی‌ها یک هفته به تعویق افتاد. با این حال سعی کردیم تیم را از نظر ذهنی و سپس تاکتیکی آماده بازی کنیم.

ربیعی در مورد اینکه آیا از دوبازیکن تازه جذب شده دربازی فردا مقابل استقلال استفاده می‌شود، عنوان کرد: اول از بازیکنانی که در نیم‌فصل بودند و در نیم‌فصل دوم جدا شدند تشکر کنم. در مسیری که داشتیم چه کم چه زیاد به ما کمک کردند. برای آن‌ها از صمیم قلب در ادامه راه آرزوی توفیق دارم. سعی کردیم با حضور امینی و سلیمانی شرایط تیم را از نظر میانگین سنی مقداری کاهش بدهیم. این دو بازیکن نسبت به زهیوی و خالدی که از ما جدا شدند سن کمتری دارند. اگر نیاز باشد در بازی فردا از آن‌ها استفاده می‌کنیم اما از نظر هارمونی و هماهنگی با تیم، فاصله دارند.

سرمربی مس رفسنجان افزود: در مورد نقل و انتقالات، بعد از اتمام این پروژه، با توجه به تفکراتی که به همراه علیزاده و زیندینی داشتیم، تفکرات بلند مدت این قضیه را قطعا برای هواداران تشریح می‌کنم. 
وی در خصوص تیم استقلال گفت: در مورد پرسپولیس هم گفته‌ام؛ استقلال نیازی به تعریف و تمجید یا بیان سبقه‌اش از طرف من ندارد. تیم پرهوادار کشور است. کادرفنی محترمی دارند. تیم پرمهره و قابل احترامی است. نماینده کشور در لیگ قهرمانان آسیا است. روند خوبی در نیم فصل اول داشتند. این وقفه‌ای که افتاد به استقلال بیشتر از ما کمک کرد و توانستند از آن اتفاقاتی که بعد از بازی سپاهان برایشان افتاد رها شوند و برای بازی خودشان را جمع و جور کردند. 

ربیعی تصریح کرد: تیم استقلال تیم خوبی است. برای فکری احترام بسیاری قائلم. او هم کاپیتان استقلال بوده  و هم مربی استقلال است. در تیم‌های مختلف سال ها کار کرده است. بازی سختی است. همیشه بازی مقابل این دو تیم سخت است اما تیم ما هم از یک سری موانعی که در ابتدای فصل به صورت طبیعی برای هر تیمی که در اولین سال حضور در لیگ برتر است وجود دارد عبور کرد.

سرمربی مس رفسنجان گفت: تلاش من، گروهم و مجموعه تیم این بود که بتوانیم مس رفسنجان را از فضای شخصیت دسته اولی و تیم‌هایی که برای نیفتادن تلاش یک شخصیت تیمی در طراز تیم‌های لیگ برتری که در حد ممیزی خوب قرار می گیرند، ایجاد کنیم. کار خیلی سختی بود اما فعلا تا اینجای کار توانستیم تا حدودی به آرمان‌های ذهنی من با تمام کمبودهایی که در منطقه احساس می‌شود تیم را نزدیک کنیم.

وی افزود: الان از لحاظ اعتماد به نفس و شخصیت تیم در درجه بهتری نسبت به اول فصل هستیم. طبیعی بود هم ما و هم آلومینیوم اراک در ابتدای فصل چون تازه آمدیم با چالش‌ها روبرو شویم. هردو تیم در دو بازی اول شکست خوردند. هفته سوم هم با هم در اراک مساوی شدیم. اما کم کم هم ما و هم آن‌ها خودمان را پیدا کردیم. تلاش من برای مس رفسنجان ساختن یک تیم از نظر شخصیت تیمی و فنی یک درجه قابل احترام بود. نمی‌دانم در این کار چقدر موفق بودم اما همه اهالی فوتبال با من هم عقیده هستند که این تیم توانسته تولدی را برای شهر رفسنجان و مجموعه مس ایجاد کند. امیدوارم این روند را در بازی فردا و بازی‌های سخت آینده ادامه بدهیم.

سرمربی مس رفسنجان در مورد اینکه هواداران این تیم انتظار برد دارند، گفت: به نگاه‌های هواداری احترام می‌گذاریم. اینکه سطح توقع هواداران بالا رفته طبیعی و باعث خوشحالی است. اما واقع بینی نباید فراموش شود. به هواداران قول می‌دهم مثل نیم‌فصل اول از هیچ تلاشی دریغ نکنیم. تمام همت من، بازیکنان و گروهی که با من کار می کند این است که روند درستی را برای تیم ایجاد کنیم اما انتظار دارم در سال توقع بیجایی از مجموعه نداشته باشند.

وی افزود: هدفگذاری ما تثبیت در لیگ برتر است و ان‌شاالله در برنامه‌های بلند مدت و در سال‌های آینده با رفع خیلی از نواقص شاهد تشکیل یک باشگاه مدرن و پویا در حد یک باشگاه خوب در کشور که سابقه چندین ساله در لیگ برتر دارند، برای مس رفسنجان باشیم. امیدوارم تجربه مس سرچشمه و مس کرمان برای این تیم رخ ندهد و بتوانیم نماینده شایسته‌ای برای استان کرمان، دیار فاتحان اروند شهر محجوب رفسنجان در لیگ برتر برای سال های متوالی باشیم و زمانی هم شاهد صعود این تیم به قله فوتبال ایران و بعد از آن آسیا و جاهای بالاتر باشیم. آرزویم این است که این مردم و هواداران روزی شاهد حضور  تیم مس رفسنجان با برنامه محوری،با دقت، تدبیر و تجربه در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.
ربیعی گفت: از هوادارانمان انتظار دارم. با توجه به اینکه در ابتدای نیم فصل اول با اینکه من این تیم را بعد از 15 سال با لطف خدا و همت مجموعه و مدیران و همه عزیزان به لیگ برتر آوردم، مقداری دلسرد شدم اما بعد از آن متوجه شدم پروژه‌های کاری زمان بر است.

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: تیم مس رفسنجان و بازیکنانش شایسته یک احترام خوب هستند که قطعا این توسط مردم خونگرم رفسنجان به این بچه ها ابلاغ می‌شود. تا می‌توانند انرژی مثبت و حس خوب به این تیم منتقل کنند. این تیم نماینده مردم رفسنجان و استان کریمان است. هرچقدر انرژی مثبت و حس هواداری بهتر به این بچه‌ها انتقال داده شود قطعا پاسدار مهر و محبت هوادارانشان در مسابقات خواهند بود تا در انتهای فصل، هم مس رفسنجان در لیگ برتر حفظ شود و هم اینکه یک رتبه آبرومند در سال اول به دست بیاوریم.

ربیعی ادامه داد: می‌دانم مدیران باشگاه برنامه‌های بسیار خوبی را برای سال‌های آتی دارند که روزی شاهد موفقیت‌های بیشتر این مجموعه در سال‌های متوالی باشیم. برای همه به خصوص مردم عزیز کشورم آرزوی سلامتی دارم. امیدوارم ویروس منحوس کرونا هرچه سریعتر از تمامی دنیا و کشور عزیز ما خارج شود. همه را در صحت و سلامت ببینیم و هیچ خانواده‌ای در غم از دست دادن عزیزی نباشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول