اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: ساختارهای رسانه‌ای فولاد در حال تغییر است و هفته‌نامه فولاد مبارکه از امروز با طراحی جدید و محتوایی متفاوت عرضه می‌شود.

ساختارهای رسانه‌ای فولاد مبارکه تغییر خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، هادی نباتی‌نژاد ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه مبارکه، اظهار داشت: با اکثر رسانه‌ها ارتباط داریم و ما از اشکالاتی که رسانه‌ها در حوزه فولاد مبارکه بیان می‌کنند، مطلع هستیم.

مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه افزود: هنگامی می‌گوییم قطب صنعت فولاد هستیم، پس باید قطب رسانه هم باشیم و معدل کلی عملکردی همه افراد در روابط عمومی فولاد مبارکه خیلی خوب بوده، اما برای فولاد مبارکه جایگاه بالاتری را متصور هستیم.

وی با اشاره به تغییرات خوب و اصولی در آینده روابط عمومی فولاد مبارکه، گفت: ساختارهای رسانه‌ای فولاد در حال تغییر است و هفته‌‌نامه فولاد مبارکه از امروز با طراحی جدید و محتوایی متفاوت عرضه می‌شود.

نباتی‌نژاد گفت: در همین راستا در حال تقویت پایگاه خبری فولاد مبارکه هستیم و زیرساخت‌های رسانه‌ای قرار است توسعه یابد و جلسات متعددی با رسانه‌ها برای تقویت عرصه روابط عمومی داشته‌ایم.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با بیان اینکه برنامه تلویزیونی برخط را راه‌اندازی کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: رسانه‌های شهرستان مبارکه می‌توانند گروه فولاد مبارکه را در همکاری‌های گسترده پیش رو به‌خوبی حمایت کنند و این گروه صنعتی را از آسیب‌های احتمالی مصون بدارند.

وی بابیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان مبارکه درواقع همکاران و بازوان روابط عمومی فولاد مبارکه هستند، گفت: مجموعه فولاد مبارکه به‌عنوان یک برند اقتصادی همواره از رسانه‌ها حمایت خواهد و رشد و توسعه رسانه‌ها را رصد می‌کند.

انتهای پیام/۶۳۱۱۰/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول