اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

احتمال ورود کرونای جهش‌یافته به لرستان بسیار زیاد است/ تغییر رنگ استان به زرد

استاندار لرستان گفت: روند بیماری در استان خوشبختانه تا این لحظه کنترل شده، اما به دلیل نزدیکی با خوزستان و رشد بی‌سابقه تعداد مبتلایان و همچنین بستری‌ها در این استان، احتمال ورود کرونای جهش‌یافته به لرستان بسیار زیاد است.

احتمال ورود کرونای جهش‌یافته به لرستان بسیار زیاد است/ تغییر رنگ استان به زرد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید موسی خادمی ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: روند بیماری در استان خوشبختانه تا این لحظه کنترل شده، اما به دلیل نزدیکی با خوزستان و رشد بی‌سابقه تعداد مبتلایان و همچنین بستری‌ها در این استان، احتمال ورود کرونای جهش‌یافته به لرستان بسیار زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا مسوولین بایستی ورود و خروج‌ها را کنترل کنند، ضمن اینکه بیش از همه مردم بایستی مراقبت کنند و ارتباطات با استان خوزستان را قطع و در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله اقدام به انجام تست‌ کنند.

استاندار لرستان، بهترین راه پیشگیری از بروز کرونای انگلیسی را اطلاع‌رسانی سریع افراد مشکوک و ردیابی اطرافیان آن‌ها عنوان و تصریح کرد: با این کار در مراحل نخست اقدامات درمانی انجام خواهد شد.

خادمی با تاکید بر انجام مراقبت‌های بیشتر، بیان داشت: سرعت انتقال و انتشار ویروس جهش‌یافته بسیار سریع‌تر از ویروس کووید ۱۹ است.

وی اظهار داشت: متاسفانه طی روزهای اخیر شاهد تبدیل وضعیت شهرها از رنگ آبی به زرد و نارنجی هستیم، به‌گونه‌ای که اغلب شهرهای استان به جز چگنی و رومشکان، در وضعیت زرد هستند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول