اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آرامی: امسال نظارت بر بررسی صلاحیت‌ها را در انتخابات شورا تشدید می‌کنیم/ از شورای نگهبان و سازمان بازرسی کمک می‌گیریم+فیلم

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان گفت: امسال نظارت بر بررسی صلاحیت‌ها را در انتحابات شوراها تشدید می‌کنیم.

آرامی: امسال نظارت بر بررسی صلاحیت‌ها را در انتخابات شورا تشدید می‌کنیم/ از شورای نگهبان و سازمان بازرسی کمک می‌گیریم+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، منصور آرامی شامگاه جمعه در یک گفت‌وگوی ویدیویی اظهار کرد: نتیجه عدم نظارت درست بر عملکرد شوراها سبب شد تا شاهد ورود دستگاه قضایی و دستگیری‌هایی باشیم.

وی افزود: امسال ما به عنوان اعضای هیأت نظارت بر انتخابات شوراها تصمیم گرفته‌ایم تا متفاوت عمل کنیم. ما علاوه بر استعلامات از مراجع مربوطه، از سایر نهادهای نظارتی همچون دبیرخانه شورای نگهبان در هرمزگان، سازمان بازرسی و سازمان اطلاعات سپاه نیز استعلاماتی خواهیم داشت تا انتخاباتی سالم‌تر برگزار کنیم.

 

 

نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندر خمیر و حاجی آباد در خانه ملت با بیان این که از مردم هم انتظار داریم که آنهایی که در خود تخصص و تعهد به کار را می‌بینند به میدان بیایند و خود را کاندیدای انتخابات کنند و در فرآیند نظارت نیز مردم به ما کمک کنند تا انتخاباتی در تراز نظام جمهوری اسلامی و در شان ملت ایران داشته باشیم.

آرامی همچنین عنوان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اموال شهرداری‌ها و نحوه هزینه‌کرد اعتبارات نظارت می‌کنند و مردم انتظاراتی میدانی از آنها دارند و لذا رضایتمندی کنونی از عملکرد شوراها مطلوب نیست.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول