اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

گروه عراقی مسئولیت حمله به نظامیان آمریکایی را برعهده گرفت

گروه مقاومت اسلامی عراق موسوم به «اصحاب الکهف» مسئولیت دو حمله به نظامیان آمریکا را برعهده گرفت.

گروه عراقی مسئولیت حمله به نظامیان آمریکایی را برعهده گرفت

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، یکی از گروه‌های مقاومت اسلامی عراق مسئولیت حملات اخیر به نظامیان آمریکایی را برعهده گرفت.

کانال خبری «صابرین نیوز» عراق جمعه‌شب به نقل از گروه «اصحاب الکهف» گزارش داد که نیروهای این گروه مقاومت عراقی در دو عملیات جداگانه علیه نظامیان «اشغالگر آمریکایی» انجام داده‌اند.

بر اساس بیانیه، یکی از این عملیات ضد آمریکایی در ساعت ۱۰ صبح امروز جمعه در استان دیوانیه بوده و عملیات دوم نیز در استان بابل رأس ساعت چهار بعد از ظهر انجام شده است.

این گروه عراقی تأکید کرده است که هدف قرار دادن نیروهای اشغالگر تنها زمانی متوقف خواهد شد که آ‌ن‌ها به صورت کامل خاک عراق را ترک کنند. این گروه همچنین تهدید کرد که نیروهای مقاومت به هر حمله هوایی آمریکا علیه این نیروها واکنش نشان خواهد داد.

پارلمان عراق سال گذشته بعد از ترور شهیدان حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه و ابومهدی المهندس، جانشین سازمان الحشد الشعبی رأی به اخراج نظامیان آمریکایی از خاک عراق داد و این مسئله باعث شده است که این نیروها نامطلوب و اشغالگر تلقی شوند و حملات به مواضع آن‌ها از سوی گروه‌های مقاومت بیشتر شود.

آمریکا بامداد امروز جمعه نیز به نیروهای عراقی در منطقه مرزی عراق با سوریه حمله هوایی انجام داد که بر اثر آن یک تن از رزمندگان مقاومت «کتائب حزب الله» به شهادت برسد (جزئیات بیشتر).

انتهای  پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول