اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تجربه جمعه‌ای خلوت در محورهای شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: جمعه خلوتی را طی هفته جاری در محورهای شمال تجربه می‌کنیم.

تجربه جمعه‌ای خلوت در محورهای شمال

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت جاده‌های شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای شمال به‌صورت عادی و روان بوده و از لحاظ جوی نیز سطح جاده‌های استان خشک است.

وی افزود: با توجه به شرایط فصلی احتمال ریزش و رانش در محورهای کوهستانی مازندران کماکان بالا است که ضرورت دارد رانندگان به این مهم توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تشدید محدودیت‌های کرونایی در محورهای شمال از ۱۸ بهمن ماه در دستور کار قرار گرفت، بیان کرد: خودروها در مبادی ورودی استان به‌ویژه پایان هفته‌ها به‌صورت جدی کنترل می‌شوند.

قدمی در پایان با اعلام اینکه جمعه خلوتی در محورهای شمال تجربه می‌کنیم، گفت: باتوجه به این مهم تاکید ما رانندگان پرهیز از سفرهای غیرضروری است.

وی در پایان گفت: رانندگان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰  و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ پلیس راه مازندران تماس بگیرند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول