اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

ابراز امیدواری فرمول یک به بازگشت تماشاگران

فرمول یک امیدوار است مسابقات امسال با حضور تماشاگران برگزار شود.

ابراز امیدواری فرمول یک به بازگشت تماشاگران

به گزارش خبرگزاری فارس، فرمول یک ابراز امیدواری کرد تعداد زیادی از برگزارکنندگان بتوانند درهای خود را به روی تماشاگران باز کنند، اگرچه محدودیت‌های ویروس کرونا در اوایل فصل می‌تواند بر حضور تماشاگران تأثیر بگذارد.

مسابقات فرمول یک در سال ۲۰۲۰ به جز موارد محدود، بدون حضور تماشاگران برگزار شد. در حالی که بحران جهانی کووید ۱۹ در پی اقدامات واکسن و از بین رفتن ویروس جدید به آرامی فروکش کرده، برگرارکنندگان مسابقات به فکر بازگشت تماشاگران به پیست هستند.

چلو تارگت آدامز مدیر اجرایی فرمول یک در این باره گفت: در این مرحله من هنوز امیدوار و خوشبین هستم تماشاگران قسمت عمده‌ای از مسابقات فصل را ببیند. من فکر می‌کنم این موضوع به مکان‌های برگزاری مسابقات بستگی دارد.

اوایل هفته گذشته بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس گفته بود از اردیبهشت هواداران اجازه خواهند داشت در ورزشگاه‌ها حضور داشته باشند.

آدامز عنوان کرد: سال گذشته ما مسابقاتی را در روسیه و پرتغال ۳۰ هزار تماشاگر داشتیم، این یک چارچوب عالی برای ما فراهم می‌کند تا ببینیم چگونه می‌توانیم مسابقات را ایمن برگزار کنیم چرا که اولویت شماره یک ایمنی است. ما امیدواریم و تلاش می‌کنیم هواداران امسال برگردند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول