اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

محدودسازی غرب با اجرای قاطع مصوبه مجلس شورای اسلامی

امام جمعه موقت شهرضا گفت: راه محدودسازی غرب امروز آن است که شاهد اجرای قاطع مصوبه مجلس شورای اسلامی و احیای کامل صنعت هسته‎‌ای کشور باشیم.

محدودسازی غرب با اجرای قاطع مصوبه مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام سید احمد موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا با اشاره به اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، علما، روحانیون و بزرگان جامعه باید از منظومه معارف اسلام مفاهیم را به جامعه وارد کنند و مفاهیم اسلامی باید عملیاتی شود.

امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر اینکه باید زندگی‌های ما حسینی و زینبی شود، افزود: مناسب با نیاز روز جامعه باید مفاهیم اسلامی بازگو شود، اقتدار حضرت زینب باید در سیاست امروز دیده شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند، راه چاره این کشور قدرت، اقتدار و محکم بودن است، گفت: مقام معظم رهبری در این چند سال تذکرات لازم را برای مذاکرات بیان کردند، ۷ سال از مذاکرات گذشت، اما دستاوردی نصیب ملت ایران نشد، ما تعهد داده‌ایم و پای تعهد خود ایستاده‌ایم، دشمن به تعهد خود عمل نکرده است؛ قرآن در این رابطه می‌فرماید: دشمن اگر عهدشکنی کرد در همان سطح از عهد خارج شوید.

موسوی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی در موضع برنامه هسته‌ای بیان کرد: امروز آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند که مجدد به برجام بازگردند، مذاکرات نهایی شده و ما اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و نوبت به تعهدات آمریکا که می‌رسد، سر میز نشستن معنایی ندارد.

امام جمعه موقت شهرضا با بیان اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری وعده خوب زیاد شنیدیم اما این بار فقط باید رفتار عملی اتفاق بیفتد، عنوان کرد: مذاکره با اهرم فشار و فضای تهدید جواب نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه امروز مطالبه مردم و رهبر معظم انقلاب حفظ عظمت و کرامت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: بنا نیست دولتمردان زورگوی غربی و آمریکا کشورمان را مدام در محدودیت قرار دهند، حدود ۱۶۰۰ تحریم بعد از برجام وضع شده و امروز خواستار بازگشت مجدد به برجام هستند تا سر مسأله منطقه و موشکی مذاکره کنند، ذلت از این مملکت به دور است.

موسوی اضافه کرد: معنا ندارد کشور یک سویه متعهد به قراردادی باشد که یک از طرف‌ها بی‎‌شرمانه از آن خارج شد و آن‌هایی هم که باقی ماندند، هیچ اقدامی طبق اقرار خودشان انجام ندادند، امروز ما باید دشمن را محدود کنیم و جدی در این عرصه وارد شویم، نباید از منافع ملت کوتاه آمد.

امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر اینکه راه محدودسازی غرب امروز آن است که شاهد اجرای قاطع مصوبه مجلس شورای اسلامی و احیای کامل صنعت هسته‎‌ای کشور باشیم، تصریح کرد: نظام اسلامی هرگز به دنبال سلاح اتمی نبوده است، اسلام به ما اجازه چنین چیزی را نمی‎‌دهد؛ اگر دشمن به تعهدات خود بازگشت ما هم برای بازگشت به تعهدات مشکلی نداریم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونای انگلیسی در استان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بیش از گذشته احساس می‌شود، از مردم درخواست داریم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و جلساتی که ضرورت ندارد، برگزار نشود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول