اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

لزوم انتخاب سریع شهردار ارومیه/اعضای شورای شهر از ایجاد اختلاف در جامعه دوری کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ضرورت دارد شورای شهر نسبت به انتخاب سریع شهردار ارومیه اقدام کند و در این خصوص باید اعضای شورای شهر از ایجاد اختلاف در جامعه دوری کنند.

لزوم انتخاب سریع شهردار ارومیه/اعضای شورای شهر از ایجاد اختلاف در جامعه دوری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: حضرت علی «ع» از همان اوایل، خود را پیشمرگ پیامبر اکرم «ص» قرار می‌داد و خود را فدای دین اسلام می‌کرد به‌طوری‌که جسورانه در مقابل ظلم و ستم قرار می‌گرفت.

وی با اشاره به فداکاری‌های پیامبران و امامان معصوم به دین اسلام، گفت: فداکاری‌های پیامبران خدا و امامان معصوم برای ما سرمشق است چرا که دین یک گوهر ارزشمند است، لذا بر ما واجب است جان خود را جهت دفاع از دین و در راه اسلام فدا کنیم.

 امام جمعه ارومیه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درباره ماه رجب و اعتکاف، اظهار داشت: امسال نیز بسیاری از مومنان از فضیلت اعتکاف محرومند لذا پیشنهاد می‌شود که در هر یک از سه روز اعتکاف، نماز جعفر طیار به‌جا آورند.

امام جمعه ارومیه تأکید کرد: بر مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی واجب است  دغدغه‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری را شناسایی و به تحقق برسانند‌.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: امام خمینی «ره» مسئله شهادت، جهاد، ایستادگی و مقاومت را به مردم آموزش داد و این مبانی در نهضت امام سبب شد تا مردم در برابر ظلم و ستم بایستند.

قریشی ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره در سخنان خود به بحث اتحاد و یکپارچگی تأکید دارند لذا از شورا های شهر انتظار می‌رود نسبت به وحدت توجه ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه ارومیه خطاب به اعضای شورای شهر ارومیه گفت: اعضای شورای شهر هرچه سریع تر فرد اصلح، کارآمد، متعهد و انقلابی را جهت تصدی شهرداری انتخاب کنند تا آخر سال وضعیت کلان شهر ارومیه ساماندهی شود.
 
امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت همدلی و وحدت، تأکید کرد: اصحاب رسانه در انتشار مطالب خود دقت کنند تا اتحاد میان اقوام و مذاهب از بین نرود.

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: دستگاه های نظارتی باید در جامعه حضور پیدا کنند و به مسائل مختلف نظارت کنند تا قشر مستضعف و محروم جامعه در برابر فشارهای معیشتی و اقتصادی آسیب نبینند.

قریشی عنوان کرد: مسئولان باید توجه ویژه ای به مردم داشته باشند و انشاالله با روی کار آمدن دولت جوان حزب الهی، گام اساسی در حل مشکلات برداشته شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول