اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مرحله یک شانزدهم جام حذفی | سپاهان و ذوب‌آهن حریفان خود را شناختند

مراسم قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی فصل 1400-1399 با حضور 16 تیم لیگ برتری و 16 تیم صعود کرده از مراحل قبلی ظهر امروز برگزار شد و دونماینده اصفهانی حاضر در این رقابت‌‌ها حریفان خود را شناختند.

مرحله یک شانزدهم جام حذفی | سپاهان و ذوب‌آهن حریفان خود را شناختند

به گزارش  خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی (یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل 1400-1399 با حضور 16 تیم لیگ برتری و 16 تیم صعود کرده از مراحل قبلی ظهر امروز برگزار شد تا دو نماینده اصفهان یعنی فولاد مبارکه سپاهان و ذوب‌آهن حریفان خود را بشناسند.

در این قرعه‌کشی تیم‌های لیگ برتری بر اساس قرعه حریفان خود را شناختند و در برخی موارد نیز میزبانی و میهمانی تیم‌ها بر اساس قرعه انتخاب شد اما تیم‌هایی که در مرحله قبل میزبان بوده‌اند در این مرحله مهمان هستند؛ برخی تیم‌های لیگ یکی در مرحله قبل از حضور در جام حذفی انصراف داده بودند. به همین دلیل تیم‌هایی از لیگ دسته دوم نیز به این مرحله صعود کرده‌اند.

پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی، تیم فولاد مبارکه سپاهان باید به مصاف مس رفسنجان برود و شاگردان مجتبی حسینی نیز باید با شهرخودرو مشهد رقابت کنند. هر دو نماینده اصفهان در این مرحله از رقابت‌های میزبان حریفان خود خواهند بود.

به گزارش فارس، طبق برنامه ارائه شده مسابقات این مرحله در روزهای 21  و 22 اسفند 99 برگزار شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۷/آ ۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول