اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

راه مقابله با فشار دشمن، استقامت و قوی‌شدن است

امام جمعه مه‌ولات گفت: نقشه دشمن ایجاد «فشار شرطی» است و راه عبور از این نقشه تسلیم شدن نیست و همانطور که رهبری فرمودند راه غلبه بر این فشار، استقامت و قدرت‌مند شدن است که منجر به ناامیدی دشمن و شکست نقشه دشمن می‌شود.

راه مقابله با فشار دشمن، استقامت و قوی‌شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از مه‌ولات، حجت الاسلام حسین اسلامی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مه‌ولات اظهار کرد: انسانی که غرق و آلوده گناه و انحرافات جنسی شود قدرت تصمیم‌گیری و تفکر صحیح را در زندگی از دست خواهد داد.

امام جمعه مه‌ولات تصریح کرد: اگر اینگونه بی‌‌اخلاقی‌ها در جامعه رواج پیدا کند کانون خانواده را متزلزل می‌کند و متاسفانه یکی از ۵ عامل طلاق همین گناهان و انحرافات جنسی است که باعث از بین رفتن کانون خانواده و در نتیجه نابودی جامعه می‌شود.

وی ضمن انتقاد از وجود تورم افسار گسیخته که یک معضل ملی است، افزود: مطالبه ما این است که با یک «حساسیت ویژه» در این ایام که به عید نوروز نزدیک می‌شویم، بر بازار نظارت بیشتر و دقیق‌تری داشته باشند.

امام جمعه مه‌ولات ادامه داد: کشور با یک جنگ اقتصادی رو‌به‌رو است بنابراین از کسانی که تمکن مالی دارند درخواست دارم که به وضعیت محرومان بی‌تفاوت نباشند.

حجت الاسلام اسلامی در پایان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: «فشار شرطی» نقشه دشمن است و راه عبور از این نقشه تسلیم‌شدن نیست و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند راه غلبه بر این فشار استقامت و قوی شدن است که این استقامت نیازمند قدرت است و وقتی قدرت داشته باشیم دشمن ناامید می‌شود و دست از این فشار بر‌ می‌دارد‌ و دشمن شکست خواهد خود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول