اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جزئیات مصوبه شفافیت آرا در دست بررسی/طرح پس از نهایی شدن اجرا می‌شود

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با اشاره به اینکه طرح شفافیت آرا در دومین رأی گیری به صورت قاطع تصویب شد، گفت: جزئیات طرح در کمیسیون آئین نامه بررسی می‌شود و به زودی با نهایی شدن آن اجرایی خواهد شد.

جزئیات مصوبه شفافیت آرا در دست بررسی/طرح پس از نهایی شدن اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، شامگاه پنج شنبه، در دیدار با طلاب، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی گفتمان رایجی در دنیای امروز رتبه خاص و ویژه‌ای را پیدا کرده است، گفت: بنا به فرمان رهبر کبیر انقلاب، پیروی از معنویات مقام معظم رهبری می‌توان با حرکت درست در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب به پیشرفت و توسعه کشور کمک شایانی داشته باشیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران و نسل جوان کشور، بیان کرد: ظرفیت معنوی و استعداد اقتصادی در درون کشور باید مورد توجه قرار گیرد، امروز با نگاه به پتانسیل داخل و تقویت تفکر و روحیه انقلابی و جهادی می‌توانیم با شتاب بیشتری حرکت کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ایجاد تمدن نوین اسلامی در راستای بسترسازی حکومت جهانی در مسیر انقلاب قرار دارد، ادامه داد: برای ایجاد دولت اسلامی نیازمند روشن گری و بصیرت افزایی هستیم، روحیه انقلابی، وحدت و انسجام میان مردم و مسؤولان می‌تواند بستر را برای تشکیل دولت اسلامی فراهم کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه 41 سال است استکبار جهانی به مقابله با جمهوری اسلامی پرداخته است، یادآور شد: گفتمان نرم استکبار جهانی را به خفت و خواری انداخته است، امروز نوید فروپاشی نظام سرمایه‌داری و دموکراسی را می‌دهیم که مانند فروپاشی تفکر شرق در گذشته پیش‌بینی شده است چرا که شاهد ایجاد شکاف فراوان درون آمریکا هستیم.

حدادی ضمن اشاره به اینکه در مجلس یازدهم اولویت بندی انجام شده که اولین و مهم ترین اصلاح قوانینی است که مانع تولید می‌شود، ادامه داد: مشکلات معیشتی مردم که منجر به تشدید شکاف طبقاتی شده است باید برطرف شود؛ بسته مسکن و معیشت یکی از اقدامات مجلس در راستای اقتصاد مقاومتی و تأمین نیاز جامعه به مسکن است که به نفع مردم بررسی و تصویب شد.

این نماینده مجلس در خصوص طرح شفافیت آرا و تصویب آن در مجلس ادامه داد: این طرح در وضعیت رأی گیری دوم به صورت قاطع رأی آورد که جزئیات این طرح در کمیسیون آئین نامه در دست بررسی قرار دارد و به زودی نهایی و اجرا خواهد شد.

حدادی با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که مجلس انجام داد و با حمایت مقام معظم رهبری همراه بود اقدام راهبردی در راستای حفظ منافع ملی ایران اسلامی می‌باشد که لغو تمام تحریم‌ها است، بیان کرد: در رابطه با پادمان اولیه و جامع صحبتی نیست اما پروتکل الحاقی که داوطلبانه بوده است دسترسی بیش از اندازه ای است که ایران در آن زمان پذیرفت.

وی با اشاره به ابعاد مختلف پیمان «ان.پی.تی»، اظهار کرد: یکی از اقدام‌های ما خروج از پروتکل الحاقی است؛ از طرفی دسترسی بیش از اندازه ای به فعالیت‌های هسته ای برای ما قابل قبول نیست در حالیکه باور داریم اهمیت به کار گیری انرژی هسته ای و به دست آوردن فناوری هسته ای در کشور از کشف و استقرار نفت مهم تر بوده و تاریخ ساز است.

این مقام مسؤول ادامه داد: ذخایر نفتی و فسیلی نهایتا تا 52 سال و ذخایر گازی ما نهایتا تا 54 سال خواهد بود، که کمبود آن‌ها منجر به تعطیلی چرخه تولید می‌شود برای مثال کارخانه سیمان آبیک به بهانه کمبود برق و گاز تعطیل شد در این راستا ما سعی داریم با هم افزایی و پیشگیری لازم نیاز به انرژی هسته ای صلح آمیز را به دست بیاوریم.

حدادی با بیان اینکه دشمن در طول این سال ها همیشه تست می‌کند و آزمایش انجام می‌دهد، اظهار کرد: بنا به فرمان مقام معظم رهبری باید به موقع و درست تصمیم بگیریم. در خصوص مطالب اخیر مجلس وظیفه دارد اقدام کند، در مسیر اجرای اقدام راهبردی با کسی تعارف نداریم و اگر فرد حقیقی یا حقوقی از قانون تخطی کند باید به قوه قضاییه معرفی شود.

وی با بیان اینکه برجام هیچ در هیچ بود و نتیجه ای برای مردم نداشت، افزود: رویکرد برجام عقب نشینی بود و دشمن تلاش کرد در این میان حرکت کند؛ البته که حفظ منافع ملی کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی به عهده مجلس و دولت است، ما نیز در این مسیر در حرکت هستیم و خواستار لغو تمام تحریم‌ها هستیم. بدون شک و بنا به فرمان رهبر انقلاب یک صدایی در دستورکار مجلس است و سعی داریم در راستای قوای جمهوری اسلامی کت کنیم.

وی با اشاره به اینکه بودجه 1400 در مرحله اول اصلاح شده و جزئیات در دست بررسی است، اضافه کرد: تأکید داریم که بودجه 1400 در بخش فرهنگی مورد توجه ویژه قرار گیرد تا با توسعه فضای فرهنگی و تقویت حوزه‌های علمیه همراه باشد.

انتهای پیام/ش/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول