اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

صعود میزبان لیگ بوکس به مرحله نیمه نهایی

تیم باران پل اراک در گروه یک لیگ بوکس با کسب سومین پیروزی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

صعود میزبان لیگ بوکس  به مرحله نیمه نهایی

به گزارش فارس، لیگ برتر بوکس یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک در حال پیگیری است.

در چهارمین روز رقابت‌ها و از گروه الف، تیم هیات بوکس تهران نخستین پیروزی خود را مقابل خدمات خودرویی قبادی اردبیل دشت کرد. این رقابت ۵ بر ۳ به سود شاگردان ابراهیم عبادی از تیم تهران به پایان رسید.

در دیگر دیدار این گروه، باران پل اراک مقابل کرمانشاه قرار گرفت و در نهایت تیم میزبان با حساب ۵ بر ۳ پیروز شد. در این دیدار بوکسور وزن ۹۱ کیلوگرم کرمانشاه روی رینگ حاضر نشد و کادرفنی تیم باران پل هم  پس از مسجل شدن پیروزی تیم خود، به ایمان رمضان‌پور بوکسور سنگین وزن خود استراحت دادند.

اما از رقابتهای گروه ب تیم‌های هیات بوکس خوزستان و صبانور گروس به تساوی ۴ بر ۴ رضایت دادند.

در دو دیدار ابتدایی بوکسورهای صبانور در اوزان ۵۲ و ۵۷ به پیروزی رسیدند اما بوکسورهای خوزستانی با برتری در اوزان ۶۳ و ۶۹ کیلوگرم نتیجه را برابر کردند.

در ادامه هم سیاوش امیدی و احسان روزبهانی برای خوزستان و صفری و یوسفی برای صبانور پیروز شدند تا حساب کار ۴ بر ۴ مساوی شود اما در دیگر دیدار این گروه پلیمر خلیج فارس مقابل واریان جهرم فارس قرار گرفت و به یک پیروزی بدون دردسر دست یافت.

کادر فنی تیم پلیمر به بسیاری از بوکسورهای صاحب نام خود استراحت دادند اما باز هم به پیروزی ۸ بر صفر رسید و صعود خود را به عنوان تیم اول از گروه ب قطعی کرد.

فردا (جمعه ۸ اسفند ماه) در آخرین روز مرحله گروهی، چهار دیدار دیگر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول