اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

زرینی: هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست/ تلاش می‌کنیم کار به بازی سوم برسد

دریافت کننده تیم والیبال شهداب یزد گفت: در رقابت های لیگ برتر هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، اما تلاش می کنیم کار به بازی سوم برسد.

زرینی: هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست/ تلاش می‌کنیم کار به بازی سوم برسد

حمزه زرینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درموررد شرایط تیم والیبال شهداب یزد و رویارویی با تیم هراز در بازی دوم مرحله پلی آف لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: مرحله پلی آف از حساسیت بالایی برخوردار است و همه تیم ها برای کسب بهترین نتیجه وارد میدان می شوند. تیم ها چیزی برای از دست دادن ندارند و به همین دلیل هرچه در توان دارند به نمایش می گذارند.

وی ادامه داد: در مجموع در پلی آف باید عملکرد خیلی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم در دو مسابقه به پیروزی برسیم. در بازی اول مقابل هراز نتیجه را واگذار کردیم، اما اتفاق خاصی رخ نداده است. هر دو تیم باید در دو مسابقه برنده باشند و آنها بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. بارها تجربه کرده ام که تیمی در بازی اول بازنده شده و در ادامه توانسته حریفش را شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

دریافت کننده تیم والیبال شهداب یزد گفت: هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست، اما با توجه به لیاقتی که داریم و تلاشی که کردیم امیدوارم بتوانیم در بازی دوم برنده شویم و کار را به بازی سوم بکشانیم. امیدوارم هواداران دعا کنند تا بتوانیم با پیروزی بازی دوم را پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول