اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

لیگ برتر والیبال| عطایی: بازی نزدیکی بود/ فشار زیادی را تحمل کردیم

سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: امروز شاهد بازی نزدیکی بین تیم های شهداب و هراز بودیم.

لیگ برتر والیبال| عطایی: بازی نزدیکی بود/ فشار زیادی را تحمل کردیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهروز عطایی پس از پیروزی 3 بر یک تیم والیبال هراز آمل مقابل شهداب یزد در مرحله پلی آف لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: ما مطمئن بودیم که هر دو تیم بازی سختی را در پیش دارند. هر دو تیم عملکرد خیلی خوبی در جریان لیگ داشتند و جز تیم های خوب جدول رده بندی بودند.

وی ادامه داد: در مرحله مقدماتی یک بار حریف را شکست داده بودیم و یک بار هم بازنده شده بودیم. امروز روزی بود که هر تیمی کم خطاتر ظاهر می شد با پیروزی زمین را ترک می کرد. بازی خیلی نزدیکی بود. با وجود اینکه نتیجه بازی 3 بر یک شد، اما فشار زیادی به تیم ها وارد شد.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل خاطرنشان کرد: هر دو تیم با برنامه و استراتژی درست بازی کردند. خیلی خوشحالم که شاگردانم توانستند به بازی برگردند. در ست چهارم از حریف عقب بودیم، اما بازیکنانم به خوبی دستورات کادر فنی را اجرا کرده و روند بازی را تغییر دادند.

عطایی گفت: امیدوارم بازی بعدی هم عملکرد تیم ها خوب باشد و هرکسی بازی را می بیند از تماشای آن لذت ببرد. در بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم شهداب هم خسته نباشید می گویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول