اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تاکید بر پاسخ‌گویی به شبهه‌های فضای مجازی توسط طلاب حوزه‌های علمیه

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: این روزها دشمنان اسلام از نفوذی‌هایی در لباس روحانیت برای ضربه زدن به نظام و اسلام استفاده می‌کنند و آنها را در فضای مجازی پخش می‌کنند و جریان انقلابی به‌خصوص حوزه انقلابی باید خود را برای پاسخ‌گویی قدرت‌مند به این شبهه افکنی‌ها آماده‌تر از قبل کند.

تاکید بر پاسخ‌گویی به شبهه‌های فضای مجازی توسط طلاب حوزه‌های علمیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در همایش طلاب و فضلای استان مازندران که با محوریت تقویت جریان انقلابی در محل سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفا قم برگزار شد، با تبریک ولادت علی بن‌ابی طالب (ع) و روز پدر گفت: تقویت برجستگی‌های مردم مازندران و تقویت جریان انقلابی از وظایف من است.

وی گفت: دنبال کردن سلامت فرهنگی مازندران و پیگیری پیشرفت مازندران در عرصه‌های مختلف از وظایف دیگری است که برای خودم در نظر گرفتم، در این ایام کرونایی طلاب و مبلغان باید تبلیغ‌کننده و رعایت کننده اصول بهداشتی در بین مردم باشند و ارتباط خود را با مردم کف جامعه تقویت کنند تا بهتر بتوانند به مردم خدمت کنند.

محمدی‌لائینی افزود: این روزها دشمنان اسلام از نفوذی‌هایی در لباس روحانیت برای ضربه زدن به نظام و اسلام استفاده می‌کنند و آنها را در فضای مجازی پخش می‌کنند و جریان انقلابی به‌خصوص حوزه انقلابی باید خود را برای پاسخ‌گویی قدرت‌مند به این شبهه افکنی‌ها آماده‌تر از قبل کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خطاب به  طلاب مازندران بیان کرد: در هر شهر وضعیت موجود را مشخص کرده و سیاست و راهبردهای مورد نظرتان برای جریان انقلابی در حوزه را مشخص و تبیین کنید از نظر شما جریان انقلابی در مازندران چگونه باشد، مشخص کنید و طلاب باید در موقعیت‌های مختلف اعلام حضور کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول