اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

سرمربی شهرداری بندرعباس: بهتر از قبل شده‌ایم/ امیدوارم پلی‌آف لیگ‌برتر بسکتبال رفت ‌و برگشت باشد

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس گفت: امیدوارم مرحله پلی‌آف لیگ برتر به صورت رفت و برگشت برگزار شود.

سرمربی شهرداری بندرعباس: بهتر از قبل شده‌ایم/ امیدوارم پلی‌آف لیگ‌برتر بسکتبال رفت ‌و برگشت باشد

رضا هنگام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس اظهار داشت: در این مدتی که مسابقات تعطیل بود ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و به مراتب بهتر از قبل شده‌ایم. خارجی‌هایمان هم با تیم هماهنگ‌تر شده و از قبل بهتر هستند.

وی با اشاره به تعطیلی یک ماهه مسابقات گفت: ما هر زمان که ثابت پیدا کردیم یک وقفه‌ای در لیگ ایجاد شد و از سوی دیگر نوع برگزاری مسابقات هم کمکی به ما نمی‌کند و هم از لحاظ زمانی متضرر می‌شویم و هم از لحاظ مالی، چون باید از بندرعباس به تهران بیاییم و در تهران هم دنبال سالن بگردیم که خیلی‌ها هم استاندارد نیستند.

سرمربی شهرداری بندرعباس ادامه داد: امیدوارم حداقل مرحله پلی آف را رفت و برگشت کنند و مسابقات بدون تماشاگر باشد. همانطور که فوتبال بازی‌هایش را انجام می‌دهد و رفت و برگشت است، پس در بسکتبال هم می‌توان این کار را انجام داد.

هنگام‌پور در مورد این که شرایط تیم‌تان در این فصل بهتر است یا در فصل قبل، گفت: خودم هر چقدر خواستم مقایسه‌ای کنم اما نتیجه گرفتم که این فصل با فصل قبل خیلی متفاوت است و نمی‌شود با هم مقایسه کرد. فصل قبل بازی‌ها رفت و برگشت بود و ما در خانه تماشاگر هم داشتیم، اما حالا باید خارج از خانه بازی کنیم و تماشاگر هم نداریم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول