اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مرکز فروش و واردکننده دستگاه تصفیه آب اکولایف در ایران

اکولایف یکی از معتبرترین برندهای موجود در بازار است و کیفیت محصولات آن در سطح بالایی قرارگرفته است.

مرکز فروش و واردکننده دستگاه تصفیه آب اکولایف در ایران

قطعاً میدانید که به همان اندازه که خرید دستگاه تصفیه آب ضرورت دارد، اگاهی از مراکز فروش آن نیست مهم است.

برای خرید دستگاه تصفیه آب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

درواقع باید بدانید که قصد شما برای خرید چیست؛ ممکن است درمنزل بیمارداشته باشید و یا اعضای خانواده شما در سنین حساسی قرار دارند که احتیاج به آب سالم و با TDS  مناسب دارند.

درابتدا باید بدانید که اولاً باید از دستگاه باکیفیت و اورجینال استفاده کنید، درست است که آب شیرین کن اورجینال قیمت به نسبت بالاتری نسبت به نمونه های متفرقه یا اصطلاحاً فیک دارد، اما با توجه به داشتن قطعات با کیفیت دارای عمر بسیار بالاتری نیزهستند.

توجه : به طور مثال مخزن دستگاه تصفیه آب دارای اهمیت بسیار بالایی است، از باکیفیت ترین مخزن های حال حاظر دنیا که در ایران نیز خوشبختانه موجود است میتوان به مخزن تانک پک اشاره کرد، برروی دستگاه های اورجینال تایوانی مخزن تانک پک وجود دارد، درسته شاید قیمت به نسبت بالاتری نسبت به نونه های ایرانی یا چینی داشته باشند اما عمر این مخزن حداقل ۱۰ سال است، اما نمونه های به اصطلاح فیک مخزن ها که بر روی آب شیرین کن های با برند متفرقه قرار دارند درسته قیمت پایین تری دارند اما عمر آنها دو تا سه سال است و بعد از این مدت چون گارانتی هم به پایان میرسد مجبور به خرید دوباره مخزن خواهید بود.

این مثال تنها نمونه ای از یک قطعه درتصفیه آب اورجینال است و برای بقیه قطعات به کار رفته در این دستگاها میتوان مثال های متعددی زد.

درادامه به معرفی تصفیه آب اکولایف EcoLife  خواهیم پرداخت و واردکننده و توضیع کننده این محصول را به شما معرفی خواهیم کرد تا برای همیشه خیال شما برای خرید دستگاه تصفیه آب راحت شود تا با مناسب ترین قیمت بالاترین کیفیت را دریافت کنید.

معرفی دستگاه تصفیه آب اکولایف EcoLife

دستگاه تصفیه آب اکولایف در حال حاظر با دو مدل عرضه و پخش میشود تصفیه آب اکولایف Premium و تصفیه آب اکولایف Economy

شما میتوانید با وارد شدن به سایت بازرگانی تصفیه ایران و مشاهده این محصولات راههای شناخت تصفیه آب اورجینال را مشاهده نمایید و با خیال راحت خرید نمایید یا بازرگانی تصفیه ایران را در گوگل جستوجو نمایید.

www.tasfiyeiran.com

کشور تایوان یکی از بزرگترین تولیدکننده های مطرح در ضمینه تصفیه آب زیرسینکی است و دراین کشور تحت لیسانس آمریکا و دارا بودن استانداردهای جهانی مانند NSF , water Quality,FDA  و محصولات خود را به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر میکنند.

یکی از برندهای بسیار باکیفیت و با قیمت مناسب را میتوان اکولایف دانست. EcoLife  به صورت انحصاری توسط بازرگانی تصفیه ایران عرضه و درسراسر ایران پخش میشود.

تمام قطعات به کاررفته در این دستگاه تماماً حک تایوان وجود دارد  و دارای پمپ بسیار قدرتمند و اورجینال بوده و توان خروجی بالایی دارد، فیلترهای به کار رفته در این دستگاه کاملاً اورجینال و از متریال بسیار بالایی برخوردار هستند، هوزینگ های استفاده شده در این دستگاه مارک اورگانیک و از مطرح ترین برندهای هوزینگ در دنیاست ، مخزن استفاده شده در این دستگاه تانک پک TP19 تایوان است. تصفبه آب اکولایف دارای متریال و کیفیت قطعات بالایی میباشد که با داشتن دوسال گارانتی طلایی میتوان این قول را داد که هیچ خرابی و مشکلی نخواهد داشت، ضمناً خدمات پس از فروش این محصول مادام العمر است.

این دستگاه از سیستم اسمزمعکوس برای تصفیه کردن آب استفاده میکند که از جدیدترین سیستم های تصفیه حال حاظر دنیاست و قادراست تا ریزترین آلودگی های موجود در آب را تا قطر 0,0001  میکرون جذب نماید.

بازرگانی تصفیه ایران

بازرگانی تصفیه ایران واردکننده و توضیع کننده قطعات و دستگاه تصفیه آب در ایران است که با بیش از پانزده سال سابقه در زمینه واردات و پخش محصولات تصفیه آب فعالیت مینماید.

از برندهایی که توسط بازرگانی تصفیه ایران وارد و پخش میشود میتوان به تصفیه آب اکولایف اشاره کرد و از مزیت های خرید مستقیم از واردکننده میتوان به حذف واسطه و قیمت مناسب اشاره کرد و این شرکت به صورت فروش عمده و تک به فروش محصولات خود میپردازد.

0912-4606005

0912-1211554

021-66675390-91

قیمت عمده تصفیه آب اکولایف در ایران

محصولات اکولایف به صورت انحصاری توسط بازرگانی تصفیه ایران عرضه و پخش میشود، در این رابطه همکاران محترمی که در شهر های فاقد نمایندگی قصد همکاری و دریافت نمایندگی دارند نیز میتوانند با همکاران ما درارتباط باشند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول