اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

عده ای به دنبال رزرو مجوز تردد برای سفرهای نوروزی هستند!

فرماندار کرج با بیان اینکه صدور مجوز تردد برای سفر تخلف است، گفت: عده ای با اصرار برای سفر، سفیر مرگ شده‌اند و هنوز نوروز فرا نرسیده به دنبال رزرو مجوز تردد نوروزی هستند.

عده ای به دنبال رزرو مجوز تردد برای سفرهای نوروزی هستند!

غفور قاسم پور، فرماندار کرج، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، ضمن انتقاد از اینکه عده‌ای با اصرار برای سفر، سفیر مرگ شده اند، گفت: با هرگونه هنجارشکنی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، اصرار به دریافت مجوز و سفر به استان‌های شمالی و جنوبی  برخورد جدی می‌شود.

فرماندار کرج افزود: هنوز نوروز فرا نرسیده عده‌ای برای سفر از پیش مجوزهای تردد نوروزی رزرو می‌کنند که این امر در شرایط اپیدمی کرونای جهش یافته بسیار تأمل برانگیز است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه این افراد سفیران مرگ خواهند بود، تصریح کرد: اپیدمی کرونا را فریاد می‌زنند ولی هنوز عده‌ای گوش نمی‌دهند از این افراد گلایه مند هستیم و به جد مقابل هرگونه هنجارشکنی می‌ایستیم.

وی با اشاره به مراجعات مکرر مردم برای تردد به استان‌های شمالی و جنوبی کشور، اظهار کرد: ما برای سفر به استان‌های قرمز و انتقال ویروس و بیماری به استان البرز که خود منجر به مرگ عزیزانمان خواهد شد مجوز صادر نمی‌کنیم و به همکارانم هم ابلاغ کرده ام که صدور مجوز تردد خلاف قانون است.

فرماندار کرج با بیان اینکه امروز بعد از 13 ماه موج بیماری جهش یافته و سهمگین تر شده است، ادامه داد: همه سرنشینان یک کشتی هستیم و سدشکنی عده ای خاص به ضرر همه افراد جامعه تمام خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت ترددهای شبانه و منع هرگونه تجمع و عدم برگزاری کلاس‌های آموزشی، ادامه دارد، هشدار داد: گشت های ویژه در سطح شهر استمرار دارد و با هر گونه هنجارشکنی برخورد جدی و بدون اغماض خواهد شد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول