اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سیمئونه: تلاش، تلاش، تلاش تنها راه حل ما این است

دیگو سیمئونه پس از شکست خانگی مقابل چلسی در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ضعف‌های تیمش سخن گفت و اظهار داشت: در لحظات سختی قرار داریم و با تلاش تنها می‌توانیم بهتر شویم.

سیمئونه: تلاش، تلاش، تلاش تنها راه حل ما این است

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکومادرید در خانه مقابل چلسی با شکست یک بر صفر روبه‌رو شد.

دیگو سیمئونه پس از این باخت اظهار داشت: 3 هفته تا بازی برگشت زمان داریم. این وسط چندین بازی برگزار می‌کنیم و باید خودمان در چندین پست بهبود بخشیم. چلسی تیم است که با سرعت بازی می‌کند و ما نیاز داریم که مقابل بازیکنان خوب آنها مثل ژیرو بایستیم. باید بتوانیم مالکیت را در بازی برگشت از آن خود کنیم و موثرتر حمله کنیم.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم، تلاش، تلاش، تلاش. من به تیمم اعتماد دارم و می‌دانم اکنون در لحظات سختی قرار داریم. البته معتقدم خوب بازی می‌کنیم ولی نتیجه از آن ما نیست پس باید تلاش کنیم و خودمان را بهتر کنیم.

اتلتیکومادرید در 5 بازی گذشته خود به 2 تساوی ، 2 شکست و تنها یک پیروزی دست یافته است. آنها دیگر صدرنشین مقتدر لالیگا نیستند و رئال مادرید در نزدیک آنها ایستاده است. باید دید سیمئونه چگونه می خواهد این تیم را سر و سامان دهد و به مانند تیم ابتدای فصل درخشان باشد.

اتلتیکومادرید یکشنبه شب میهمان ویارئال است و پس از آن باید در دربی مادرید با رئال رقابت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول