رفع مشکل آبرسانی به روستاهای زرند توسط بنیاد علوی

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: بنیاد علوی وابسته به بنیاد مستضعفان، 50 درصد از هزینه انتقال آب و رفع مشکل آبرسانی به روستاهای دشتخاک، سربنان و رشک‌ها را با حفر چاه و لوله‌کشی بر عهده گرفت.
عفت شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی با دیدار چند ماه گذشته با فتاح رئیس بنیاد مستضعفان و مطرح شدن مشکل کم‌آبی مناطقی از شهرستان‌های زرند، وی قول پیگیری و رفع مشکل آب شرب مردم این مناطق را داد. نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بحمدالله این مسأله به سرانجام رسید و ان‌شاءالله به‌زودی مشکل کمبود آب این مناطق حل خواهد شد. وی عنوان کرد: این بنیاد قول ساخت دو باب مدرسه با هزینه ۱۴ میلیارد تومان در شهرستان زرند را نیز داده است که در آینده نزدیک مراسم کلنگ‌زنی این دو مدرسه انجام خواهد شد. انتهای پیام/۸۰۰۲۲/ب/ی
آبرسانی
08:33 - 6 اسفند 1399

3 بازنشر
0 بازدید



1 پاسخ