اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اختصاص 23 نقطه از شهر قم برای احداث مدارس و مراکز آموزشی

استاندار قم با اشاره به اختصاص 23 زمین برای احداث مدارس و مراکز آموزشی در 8 نقطه از شهر قم که با تراکم بسیار بالای دانش آموزی مواجه است، گفت: امیدواریم با مشارکت خیرین محترم، این مدارس هرچه سریعتر آماده و در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد.

اختصاص 23 نقطه از شهر قم برای احداث مدارس و مراکز آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست استاندار قم در مراسم بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد،توسعه فضاهای آموزشی در استان بر اساس نیاز دانش آموزان را ضروری دانست و اظهار کرد: با تلاش و اهتمام معلمان و دانش آموزان، افتخارات مهمی در عرصه های کنکور و المپیاد های علمی کسب شده است که قابل تقدیر است.

استاندار قم اولویت اصلی مدیریت استان را قدم برداشتن در مسیر افزایش سرانه فضای آموزشی در قم عنوان و اضافه کرد: هدایت اعتبارات دولتی و ظرفیت های مدیریت شهری در این راه و استفاده از ظرفیت مهم خیرین مدرسه ساز در قم، کمک شایانی به بهبود و توسعه مدارس در استان داشته است.

سرمست با اشاره به اختصاص 23 زمین جهت احداث مدارس و مراکز آموزشی در 8 نقطه از شهر قم که با تراکم بسیار بالای دانش آموزی مواجه است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با مشارکت خیرین محترم، این مدارس هرچه سریعتر آماده و در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد. 
وی در پایان با بیان اینکه خیرین خود را در میدان عمل به خوبی نشان می دهند، تصریح کرد: در کنار اقدامات زیرساختی و زیربنایی، فراهم آوردن تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان بی بضاعت در این شرایط کرونایی، در دستور کار خیرین  قرار گرفته است. 
انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول