اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سرقت ۱۰ رأس دام سبک در بخش رخ

بخشدار رخ از سرقت ۱۰ رأس دام سبک روستاییان این منطقه در شب گذشته خبر داد و گفت: ارزش ریالی این تعداد رأس دام بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده که طی شب گذشته از روستای حشمت‌آباد به سرقت برده شده است.

سرقت ۱۰ رأس دام سبک در بخش رخ

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی بخشداری رخ، علی اکبر صاحبی از سرقت ۱۰ رأس دام سبک روستاییان این منطقه در شب گذشته خبر داد و اظهار کرد: ارزش ریالی این تعداد رأس دام بیش از ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده که طی شب گذشته از روستای حشمت‌آباد به سرقت برده شده است.

بخشدار رخ بیان کرد: در فاصله یک شب سارقین مجددا قصد سرقت دام‌های یکی دیگر از اهالی روستای شور حصار رخ را داشتند که با هوشیاری صاحب دامداری و همکاری مردم ناکام و متواری شدند. 

وی افزود: پس از وقوع سرقت متعدد احشام در روستاهای رخ، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار مسئولان منطقه قرار گرفت.

صاحبی ادامه داد: در پی گزارش سرقت احشام بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی رباط سنگ و با همکاری دهیاران این روستاها وارد تحقیقات شدند.

بخشدار رخ خاطرنشان کرد: بررسی زوایای مختلف آن و شناسایی سارقین در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: تعامل خوبی بین نیروهای نظامی و انتظامی و دهیاران و همچنین پایگاه‌های بسیج مردمی روستاها در بخش حکمفرما است، امیدواریم با این تعامل منبعد شاهد کاهش سرقت‌ها و دستگیری فوری سارقین و تحویل آنان به مراجع قضایی باشیم. 

صاحبی در پایان از اهالی و دامداران منطقه رخ خواست حتما محل نگهداری احشام خود را به سیستم‌های حفاظتی برای پیشگیری از سرقت‌های احتمالی تجهیز و از نگهبانان مورد اعتماد استفاده و نیز ورود افراد مشکوک، ناشناس و غریبه که تحت عناوین خرید و مشتری دام به افراد مراجعه می‌کنند را بلافاصله به اطلاع دهیار و نیروهای نظامی و انتظامی محل برسانند.

انتهای پیام/ 70051

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول