اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سردار فدوی با خانواده ۵ شهید «سجادیان» دیدار کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شهر رودهن از توابع شهرستان دماوند با خانواده شهیدان «سجادیان » دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار فدوی با خانواده ۵ شهید «سجادیان» دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه با همراهی سردار احمد ذوالقدر، فرماندهی سپاه سیدالشهداء(ع) استان تهران و سرهنگ پاسدار روح الله عرب فرمانده سپاه ناحیه دماوند با خانواده شهیدان «سجادیان» دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی در این دیدار شهدا را سند افتخار ملت ایران دانست و گفت: امروز آسایش و امنیتی که داریم، را مرهون شهدا و جانفشانی‌های آن‌ها هستیم.

در جریان این دیدار لوح یادبودی از سوی سردار سلامی فرمانده کل سپاه و هدایایی به رسم یادبود توسط جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خانواده شهیدان سجادیان اهداء شد.

به گزارش فارس، شهیدان سجادیان اهل روستای جورد از توابع بخش رودهن در شهرستان دماوند هستند که پدر و چهار فرزند این خانواده، جان خود را در دفاع از اسلام و انقلاب در دوران ۸ سال جنگ تحمیلی فدا کردند.

روستای جورد یکی از روستاهای نمونه شهرستان و کشور در دوران دفاع مقدس است که با تقدیم ۳۷ شهید از جمله شهیدان سجادیان(پدر به اتفاق ۴ فرزند) و ۹۰ جانباز و آزاده دِین خود را ادا کرده است.

وجود خانواده شهید سجادیان که پنج تن از اعضای خانواده آن‌ها به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند، عظمت این دیار هر چند دور افتاده و کوچک را بیش از پیش نمایان می‌کند. به طوری که شهید آوینی این روستا را به «روستای نزدیک آسمان» تشبیه می‌کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۶۷/پ/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول