اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

بلاتکلیفی پاسور خارجی تیم والیبال خاتم اردکان/ در انتظار پرداخت بیش از 100 میلیون مالیات

پاسور مونته نگرویی تیم والیبال خاتم اردکان در انتظار پرداخت مالیاتش توسط مسئولان باشگاه است تا بتواند ایران را ترک کند.

بلاتکلیفی پاسور خارجی تیم والیبال خاتم اردکان/ در انتظار پرداخت بیش از 100 میلیون مالیات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم والیبال خاتم اردکان امسال با هدایت فرهاد نفرزاده در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور پیدا کرد. این تیم در ابتدای راه برای تقویت خود به دنبال جذب یک پاسور خارجی بود. اردکانی‌ها ابتدا با یک پاسور هلندی به توافق رسیدند که شرایط برای حضور وی در ایران فراهم نشد. پس از آن نفرزاده به سراغ رایکو اشتروگر، پاسور 25 ساله تیم‌ ملی مونته‌نگرو رفت و توانست با وی به توافق برسد.

نفرزاده به دلیل کسب نتایج ضعیف در نیم فصل از جمع اردکانی ها جدا شد. در پایان فصل هم تیم والیبال خاتم در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت و نتوانست به جمع 8 تیم برتر صعود کند. 

در پایان فصل رایکو اشتروگر به دنبال برگشت به کشور خود است، اما مشکل بزرگی سر راه وی قرار دارد که تاکنون مانع سفر این بازیکن به مونته نگرو شده است. در قراردادی که تنظیم شده مالیات این بازیکن به صورت کامل برعهده باشگاه قرار گرفته است و حالا مسئولان خاتم اردکان برای تهیه این مبلغ دچار مشکل هستند.

در شرایطی که اردکانی ها باید بیش از 100 میلیون تومان فقط برای مالیات رایکو پرداخت کنند، این بازیکن در بلاتکلیفی محض به سر می‌برد و هر روز این موضوع را از مسئولان باشگاه پیگیری می‌کند.

علیرضا جدیدی، مدیرعامل باشگاه خاتم اردکان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط قراردادی رایکو اظهار داشت: مدیران باشگاه در جریان جزئیات قرارداد این بازیکن نبودند. از پیدا کردن تا ثبت قرارداد این بازیکن برعهده فرهاد نفرزاده بود. ما نمی دانستیم که مالیات او را هم باشگاه باید پرداخت کند، اما متاسفانه چنین موردی در قرارداد رایکو ثبت شده است.

وی ادامه داد: نفرزاده به واسطه دوستانی که داشت توانست با این بازیکن به توافق رسیده و قراردادش را تنظیم کند. ما هم بنا را بر اعتماد گذاشته بودیم و در پایان مسابقات متوجه شدیم که باید بیش از 100 میلیون تومان فقط برای مالیت رایکو پرداخت کنیم. شرایط مالی ما این روزها چندان مساعد نیست و باید دید در آینده چه اتفاقی رخ می دهد. در حال حاضر رایکو در ایران است و شنیده ام که بلیت برگشت را هم تهیه کرده و با این شرایط فشار مضاعفی به ما وارد شده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول