اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

لزوم ساماندهی تنوع قرارداد و استخدام‌ها در دستگاه‌های دولتی

عضو هیات رئیسه مجلس از تنوع قرارداد و استخدام‌ها در دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مربوطه انتقاد کرد و گفت: دولت باید سریع‌تر این موضوع را ساماندهی کند.

لزوم ساماندهی تنوع قرارداد و استخدام‌ها در دستگاه‌های دولتی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، روح اله متفکرآزاد عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت سوم امروز (سه شنبه، 5 اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی اظهار داشت: از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری که مانند همیشه آرام بخش فضای جامعه بودند و هستند و همچنین از اینکه از دانشمندان و فرهیختگان و توسعه علم و فناوری و خروج از فضای تحریمی همیشه حمایت و از اقدام مجلس در اوج دعوت به وحدت حمایت کردند، تشکر می کنیم.

وی با بیان اینکه موضوع بازنشستگان تامین اجتماعی جزو دغدغه های همه ما نمایندگان است، افزود: این قشر یک عمر زحمت کشیدند و در ساختن جامعه نقش ایفا کردند و در حال حاضر به نقطه ای رسیدیم که از خروجی یک عمر زحمت آن ها بهره مند هستیم، آن ها با مشکلات زیاد و بیماری هایی مواجه هستند بنابراین کرامت انسانی ایجاب می کند که به صورت جدی به آن ها توجه کنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه بازنشستگان تامین اجتماعی شناسنامه های جامعه ما هستند، تصریح کرد: در آینده ما هم شبیه آن ها خواهیم بود و باید کاری کنیم که بازنشستگی به جای کابوس برای آن ها به نقطه اعتماد، اتکا و آرامش تبدیل شود؛ میزان دریافتی آن ها دو میلیون تومان است چگونه آن ها می توانند در این فضای تورمی با این میزان زندگی خود را بگذرانند.

متفکرآزاد از اعضای کمیسیون تلفیق برای حمایت بودجه ای از بازنشستگان تامین اجتماعی تشکر کرد و گفت: انتظار می رود نمایندگان در صحن توجه ویژه ای به این قشر داشته باشند.

وی از تنوع قرارداد و استخدام ها در دستگاه های دولتی و مجموعه های مربوطه انتقاد کرد و افزود: متاسفانه 5 نفر با 5 نوع قرارداد و دریافتی متعدد با یک کار ثابت در یک دستگاه و سازمان مشغول کار هستند در حالی که یکی 2 میلیون و دیگری 8 میلیون تومان حقوق می گیرد البته تصور می شود با این اقدام دولت کوچک شده در حالی که بزرگ و فربه است و وظایفش را به شرکت ها منتقل کرده و پول بیشتری هم می دهد، اگر بخواهیم دولت کوچک شود باید بهره مندی کار اتفاق بیفتد و این که نیروها را شرکتی کنیم و بگوییم دولت کوچک شده فریب است و باید به فکر رفع تبعیض ها باشیم. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول