اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جاخوش کردن کرونای انگلیسی در دورهمی‌های عید نوروز/کرونای انگلیسی در کمین است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با اینکه روند شیوع کرونا ملایم کاهشی است ولی باید دائم مراقب باشیم تا ویروس جدید انگلیسی گرفتارمان نکند، از مسافرت و حضور در دورهمی‌های نوروز بپرهیزید.

جاخوش کردن کرونای انگلیسی در دورهمی‌های عید نوروز/کرونای انگلیسی در کمین است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری،سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران طی گفت‌وگویی با اشاره به روند ملایم کاهشی کرونا در استان، اظهار کرد: با اینکه روند شیوع کرونا ملایم کاهشی است ولی باید دائم مراقب باشیم تا ویروس جدید انگلیسی گرفتارمان نکند.

وی خطاب به مردم استان گفت: توصیه ما این است که از مسافرت به مناطق آلوده پرهیز کرده و در صورت امکان هیچ برنامه‌ریزی‌ای برای رفتن به مسافرت نداشته باشید.

موسوی با تاکید بر اینکه از تعطیلات پیش رو و ایام نوروز بگذرید، اضافه کرد: در ایام نوروز مباحث پذیرفتن مهمان و مسائل دیگر را لغو کنید چرا که این بیماری تعارف ندارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: به مناطقی که ویروس در آن  پیدا کرده نروید و از فامیلان و آشنایان بخواهید که مسافرتی نداشته باشند، نکته دیگر اهمیت موضوع عدم حضور در تجمعات است چرا که قدرت انتقال در ویروس انگلیسی بسیار بالا است‌.

این مسؤول اضافه کرد: خواهش می‌کنم در  هر چقدر می‌توانید از هم فاصله بگیرید اگر به مراسمی دعوت شدید در آن حضور پیدا نکنید چون تجمعات و قرار گرفتن فضاهای بسته جایی است که ویروس می‌تواند به‌راحتی انتقال پیدا کرده و یک فرد آلوده ده‌ها نفر را مبتلا می‌کند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول