اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

خوزستان؛ رکورد تست‌گیری کرونا را شکست

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: قریب به 10 هزار تست تشخیص بیماری کرونا از مراجعین به مراکز بهداشتی، درمانی و آزمایشگاه های سیار انجام شد.

خوزستان؛ رکورد تست‌گیری کرونا را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، شاخص تست گیری کرونا را در میان سایر استان‌‍های کشور ارتقا داد و این رکورد را به نام خود ثبت کرد.

ابول نژادیان ادامه داد: در ادامه تشدید روند بیماریابی در استان خوزستان، قریب به ۱۰ هزار تست تشخیص بیماری کرونا از مراجعین به مراکز بهداشتی، درمانی و آزمایشگاه‌های سیار انجام شد.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های اصلی برای مهار زنجیره انتقال ویروس، بیماریابی فعال است تا بتوانیم بیماران را به سرعت شناسایی و از جامعه جدا کنیم، گفت: روند بیماریابی را با همت پرسنل پرتلاش بهداشتی دانشگاه ادامه می‌دهیم و از افرادی که نتیجه آزمایششان مثبت می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تصریح کرد: تقاضا داریم برای عدم انتقال ویروس به اطرافیانشان سریعاً خود را قرنطینه کنند و در صورت بروز علائم حتما به مراکز درمانی مراجعه کنند.

انتهای پیام/۷۲۰۱۳/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول