اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

معاون استاندار تهران: از عملکرد شوراها و شهرداران استان تمام قد حمایت می‌کنم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اقدامات و عملکرد مجموعه مدیریت شهری در استان تهران، گفت: اعضای شوراها و شهرداری‌ها شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات آن‌ها هستند، ممکن است دچار لغزش شوند اما تا روزی که هستم از عملکرد شهرداران و شوراها در استان تهران تمام‌قد حمایت می‌کنم.

معاون استاندار تهران: از عملکرد شوراها و شهرداران استان تمام قد حمایت می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، عبدالرضا چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران ظهر امروز در نود و پنجمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اسلامشهر در محل سالن جلسات این شورا، اظهار کرد: مترو پروژه ملی است که باید مدیریت استان سراسیمه به این پروژه کمک کند، مردم اسلامشهر سنگ تمام گذاشته‌اند که از محل عوارض آن‌ها تاکنون این پروژه پیش رفته است.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در منطقه، گفت: اسلامشهر به دلیل شاخص‌های مختلف به عنوان دومین شهرستان بزرگ و حساس استان تهران است و باید در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و رفاهی مورد رسیدگی قرار گیرد، اقدامات خیلی خوب در منطقه انجام شده اما اصلاً زیرساخت‌ها و سرانه‌های متناسب با جمعیت، ظرفیت و پتانسیل‌های منطقه نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اعلام خبر خوش برای مردم اسلامشهر، بیان کرد: رشد ۲۰۰ درصدی بودجه سال ۱۴۰۰ برای شهرستان اسلامشهر تحول بزرگی برای منطقه است، اما با توجه به پروژه‌ها و اقدامات در حال انجام این میزان اعتبارات کافی نیست و باید از محل‌های دیگر اعتبارات بیشتری تخصیص یابد.

چراغعلی با اشاره به پایان رسیدن عمر فعالیت دوره پنجم شوراها، تأکید کرد: اعضای شوراها و مسؤولان دولتی باید در اندک فرصت باقی‌مانده تلاش بیشتری برای خدمت‌رسانی به مردم داشته باشند، فرصت خدمتگذاری به مردم را غنیمت بشمارند و بودجه را دقیق و کارشناسانه و با چشم‌انداز افق ۱۴۰۵ برای شهر اسلامشهر در نظر بگیرید.

وی همدلی، همراهی و وحدت شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری اسلامشهر را رمز موفقیت و توسعه شهرستان اسلامشهر برشمرد و ابراز کرد: شورای شهر باید به همه مسائل شهر در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، عمرانی و غیره بپردازد و از ورود به مسائل و جریان‌های سیاسی خودداری کند، این ترکیب مدیریتی شهرداری اسلامشهر یکی از بهترین ترکیب‌ها در استان تهران است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با بیان اینکه در حوزه مدیریت شرعی قانون‌گذار بیش از ۸۰ وظیفه سازمانی را بر عهده شهرداری‌ها گذاشته است، تصریح کرد: علاوه بر آن ۳۰۰ انتظار از این مجموعه در جامعه به وجود آمده است که با تمام گستردگی کار، مدیریت شهری با تمام توان در خدمت مردم است و شبانه‌روز در حال خدمات‌رسانی هستند؛ کار خدمات‌رسانی به مردم را حتی یک ساعت نمی‌شود تعطیل کرد ولی با این حال همواره مورد نقد قرار می‌گیرند.

چراغعلی با اشاره به اقدامات و عملکرد مجموعه مدیریت شهری در استان تهران، اعلام کرد: عملکرد حوزه مدیریت شوراها و شهرداران در استان تهران در مظلومیت است، اعضای شوراها و شهرداری‌ها شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات آن‌ها هستند، ممکن است دچار لغزش شوند اما تا روزی که هستم از عملکرد شهرداران و شوراها در استان تهران تمام‌قد حمایت می‌کنم.

وی با بیان اینکه اعضای شوراها و شهرداران سخت‌ترین مسؤولیت را در این شرایط سخت نظام و کشور بر عهده گرفته و در حال خدمت به مردم هستند، عنوان کرد: مردم از لحاظ مسائل اقتصادی با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند و باید برای انتخابات پرشور ۱۴۰۰ کمک کنیم، اقدامات خوبی انجام شده است اما کافی نیست و باید بیشتر افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با تأکید بر اینکه فرصت زیادی برای خدمتگزاری نداریم و باید از لحظات استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: امروز آماده‌باش عمرانی را در سطح استان تهران اعلام می‌کنم، باید تمامی شوراها و شهرداران تا پایان روز خدمت خود در این زمان برای مردم خدمت کنند و پروژه‌های عمرانی را به ثمر برسانند و از پرداختن به مسائل سیاسی و حاشیه‌ای پرهیز کنند.

به گزارش فارس، معاون هماهنگی امور استانداری تهران پیش از شرکت در جلسه رسمی شورای شهر اسلامشهر، با حضور در محل پروژه مترو اسلامشهر ضمن بازدید از تونل در حال حفاری مترو از نزدیک در جریان روند اجرایی پروژه ملی در سطح استان تهران قرار گرفت.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول