اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ساخت ۵ واحد مسکونی برای زوج‌های جوان در روستای کاریان لارستان

یکی از خیرین لارستانی با ساخت ۵ واحد مسکن، یکی از معضلات و دغدغه‌های مهم را از سر راه ازدواج جوانان برداشته است.

ساخت  ۵ واحد مسکونی برای زوج‌های جوان در روستای کاریان لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی و در پی آن کاهش قدرت خرید مردم، گرانی‌ها و همچنین افزایش هزینه‌های ساخت مسکن، از جمله دلائل تأخیر در ازدواج جوانان در کشورمان است که متأسفانه این مسئله منجر به بالا رفتن سن ازدواج نیز شده است.

مشکل تأمین مسکن از جمله معضلاتی است که شاید بتوان آن را از اولویت‌های مهم برای شروع زندگی برشمرد.

در بین ناملایمات اقتصادی موجود، سهراب عسکری یکی از خیرین در روستای کاریان بخش جویم لارستان در یک اقدام نیک و خداپسندانه در حال ساخت یک مجتمع خیریه تجاری و مسکونی برای جوانان فاقد مسکن است تا شاید بتواند با در اختیار قرار دادن این واحدهای مسکونی به جوانان، گره‌ای از مشکلات آنان باز کند و روزنه امیدی برای ترغیب قشر جوان به ازدواج باشد.

در این زمینه رئیس شورای اسلامی روستای کاریان با بیان اینکه این مجتمع خیریه در زمینی به مساحت ۵۴۰ متر مربع و در دو طبقه با زیربنای ۱۲۰۰ متر مربع به صورت اسکلت بتنی در حال احداث است، اظهار داشت: این ساختمان دارای ۵ واحد مسکونی، ۶ واحد تجاری و پارکینگ است.

فرهاد صادقی ادامه داد: از اهداف ساخت این پروژه، یک اقدام خیرخواهانه است که ۵ واحد مسکونی به جوانان تازه ازدواج کرده و فاقد مسکن، رایگان اجاره داده می شود.

 وی بیان کرد: در حال حاضر این طرح، بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اکنون ۱۵ میلیارد ریال برای آن هزینه شده، ولی در مجموع ۶۰ میلیارد ریال برای آن برآورد اعتبار شده است.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول