اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: مراسم اعتکاف دانشگاهیان امسال حضوری برگزار نمی‌شود

معاون فرهنگی، سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: مراسم اعتکاف دانشگاهیان امسال به دلیل شرایط موجود و شیوع ویروس کووید ۱۹ به صورت حضوری برگزار نمی‌شود.

معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها: مراسم اعتکاف دانشگاهیان امسال حضوری  برگزار نمی‌شود

 

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام تقوی، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها در مراسم رونمایی از پوستر نخستین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان و آئین رونمایی از نشان ملی اعتکاف دانشگاهیان گفت: اعتکاف دانشجویی امسال به دلیل شرایط موجود و شیوع ویروس کووید ۱۹ به صورت حضوری برگزار نمی‌شود. 

وی ادامه داد: با توجه به اینکه مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید رعایت شود، نمی‌توانیم اعتکاف را به صورت حضوری در دانشگاه‌ها برگزار کنیم، بنابراین از ظرفیت فضای مجازی در این خصوص استفاده کردیم و نباید از این ظرفیت غفلت کرد.

وی تصریح کرد: بر همین اساس طرح برگزاری مراسم اعتکاف دانشگاهیان در قالب نخستین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان توسط دانشگاه قم طراحی شد که قابلیت اجرا در تمام دانشگاه‌ها را دارد و این طرح با همکاری دانشگاه آزاد، نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و وزارت علوم اجرایی می‌شود.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول