اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تعطیلی 3 ساله مرکز پژوهش‌های شورا/ پروژه‌های عمرانی مبتنی بر مطالعه نیست

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعطیلی 3 ساله مرکز پژوهش‌های شورای شهر گفت: اصلی‌ترین ایراد ما در پروژه‌های عمرانی این بوده که اقدامات مبتنی بر پژوهش و مطالعه نیست.

تعطیلی 3 ساله مرکز پژوهش‌های شورا/ پروژه‌های عمرانی  مبتنی بر مطالعه نیست

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره احیای مجدد مرکز پژوهش‌های شورای شهر اظهار داشت: توجه به این موضوع به خصوص در عرصه نظارت بر مدیریت شهری و قانون‌گذاری دارای اهمیت است و با تصمیم هیأت رئیسه مرکز پژوهش‌های شورا سه سال است که تعطیل شده است.

وی گفت: مرکز مطالعات شهر تهران قرار بود تا به استقلال دست یابد و همه پژوهش‌های تهران را نه تنها در شهرداری بلکه کل شهر تهران انجام دهد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: مرکز پژوهش‌های مجلس تحت نظر رئیس مجلس و مرکز پژوهش‌های مرکز تشخیص مصلحت نظام  زیر نظر همان مرکز است و در شورا نیز باید این چنین باشد.

فراهانی خاطرنشان کرد: باید قانون‌گذاری، نظارت و اجراها مبتنی بر پژوهش و نظارت باشد و اصلی‌ترین ایراد ما در پروژه‌های عمرانی این بوده که اقدامات مبتنی بر پژوهش و مطالعه نیست.

وی با بیان اینکه متأسفیم که بسیاری از کلانشهرها شوراهایشان مرکز پژوهش دارند ولی ما دست به تعطیلی این مرکز زده‌ایم گفت: ‌افول پژوهش در شأن شورای پنجم نیست و پیشنهاد می‌کنم احیای مجدد مرکز پژوهش‌های شورا انجام گیرد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول