اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح نمایندگی آموزش و پرورش عشایری در ریگان/وجود ۱۰۰ مدرسه عشایری در شرق کرمان

با حضور امام جمعه ریگان، معاون نمایندگی آموزش و پرورش عشایری استان و جمعی از مسئولان نمایندگی آموزش و پرورش عشایری شهرستان ریگان افتتاح شد.

افتتاح نمایندگی آموزش و پرورش عشایری در ریگان/وجود ۱۰۰ مدرسه عشایری در شرق کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، پیش از ظهر امروز با حضور امام جمعه ریگان، معاون نمایندگی آموزش و پرورش عشایری استان و جمعی از مسئولان نمایندگی آموزش و پرورش عشایری شهرستان ریگان افتتاح شد.

هادی ابراهیمی معاون آموزشی نمایندگی آموزش و پرورش عشایری استان کرمان در این مراسم با بیان اینکه شهرستان ریگان بیشترین دانش‌آموز عشایر را در استان کرمان دارد، اظهار داشت: در شهرستان ریگان ۵۳ واحد آموزشی در حوزه عشایری  وجود دارد و یک‌هزار و ۹۷۰ دانش‌آموز در این واحدهای آموزشی مشغول به تحصیل هستند و با تلاش‌های صورت‌گرفته امکانات لازم به عشایر شهرستان اختصاص خواهد یافت.

معاون آموزشی نمایندگی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه نمایندگی اداره آموزش و پرورش عشایری شهرستان ریگان از ضروریات در این شهرستان بود، افزود: در شرق استان 100 واحد آموزشی وجود دارد که فاصله بین مدارس عشایری شرق استان ۳۷۰ کیلومتر است.

وی بیان داشت: انگیزه‌های خوبی در بین معلمان عشایر شهرستان وجود دارد که در مناطق محروم استان به دانش‌آموزان خدمات‌رسانی انجام می‌دهند.

حجت‌الاسلام حبیب رضازاده امام جمعه ریگان با اشاره به اینکه نمایندگی آموزش و پرورش استان توجه ویژه‌ای به شهرستان ریگان داشته باشد، خواستار احداث واحد آموزشی ویژه دختران در مناطق عشایری ریگان شد و گفت:  استعدادهای خوبی در دانش‌آموزان عشایر وجود دارد که توجه ویژه مسئولان را می‌طلبد نسبت به شکوفایی آن امکانات را فراهم کنند.

شعبان بلوریان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ریگان با اشاره به شرایط شهرستان خواستار امکانات آموزشی در حوزه عشایری ریگان شد و افزود: چارت نمایندگی آموزش و پرورش عشایری ریگان در این شهرستان از ضروریات است.

به گزارش فارس در این مراسم محمد سلطان‌آبادی به‌عنوان مدیر نمایندگی اداره آموزش و پرورش عشایری ریگان معرفی شد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۴/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول