اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دختران مازنی بر بام ایران / مازندران قهرمان مسابقات آلیش بانوان کشور شد

تیم مازندران در ششمین دوره رقابت‌های آلیش بانوان قهرمانی کشور که در تهران برگزار شد، به مقام قهرمانی رسید.

دختران مازنی بر بام ایران / مازندران قهرمان مسابقات آلیش بانوان کشور شد

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس ورزشی | عسکری‌محمدیان رئیس هیأت کشتی مازندران  در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه در ششمین دوره رقابت‌های آلیش بانوان قهرمانی کشور که در تهران برگزار شد،  ۲۷ تیم از استان‌های سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند، اظهار کرد: میزان مشارکت کشتی‌گیران در این رقابت‌ها نسبت به دوره‌های قبلی بالاتر بود و بانوان آلیش‌کار استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها به‌عمل آوردند.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها با گرامی‌داشت یاد شهدای سلامت  در یک روز برگزار شد، اظهار داشت: سپیده بابایی، فاطمه فتاحی، زهرا ابراهیمی، فاطمه قلیان، سحر غنی‌زاده و مونا اصغری اعضای تیم مازندران را تشکیل دادند که هدی نقیبی به عنوان سرمربی و فاطمه صدیقی و محدثه جعفری به عنوان کمک مربیان در تیم حضور داشتند.


رئیس هیأت کشتی مازندران افزود:  فاطمه فتاحی در وزن ۶۰ کیلوگرم با شکست حریفان خود موفق به کسب مدال طلا شد، سپیده بابایی در وزن ۵۵ کیلوگرم مال نقره و زهرا ابراهیمی نیز در وزن ۶۵ کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره شد. به گفته وی، سحر غنی‌زاده آلیش‌کار 70 کیلوگرم مازندران نیز موفق به کسب مدال برنز در این رقابت‌ها شد.

وی ضمن قدردانی از فدراسیون کشتی گفت: برگزاری مسابقات در شرایط شیوع کرونا بسیار حساس و سخت است اما فدراسیون کشتی با توجه به برگزاری مسابقات لیگ، تجربه خوبی دربرگزاری مسابقات با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی کسب کرده است.

به گزارش فارس؛ تیم های اصفهان و توابع تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول