اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تاخیر 3 ماهه اجرای قانون لغو تحریم‌ها شاید به 3 سال برسد

نماینده قائمشهر در مجلس گفت: اگر در اجرای مصوبه مجلس درخصوص لغو اجرای پروتکل الحاقی ۳ ماه به تاخیر بیفتد، تاخیر ۳ ساله آن نیز دور از ذهن نخواهد بود.

تاخیر 3 ماهه اجرای قانون لغو تحریم‌ها شاید به 3 سال برسد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، کیوان مرادیان کوچکسرایی نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی جلسه علنی امروز (دوشنبه 4 اسفند) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بیانیه مشترک سازمان انرژی اتمی با آژانس بین‌المللی انرژی هسته‌ای‌ اظهار داشت: در شرایطی طرح مجلس تبدیل به قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها شد که نه تنها چرخ‌های سانتریفیوژ نچرخید، بلکه چرخ اقتصاد و تولید نیز نچرخید و تحریم‌ها نیز لغو نشد.

وی افزود: اگر قرار بر تاخیر اجرای مصوبه مجلس بود، باید با نظر مجلس این اتفاق می افتاد و اگر در اجرای مصوبه مجلس درخصوص لغو اجرای پروتکل الحاقی 3 ماه به تاخیر بیفتد، تاخیر 3 ساله آن نیز دور از ذهن نخواهد بود.

نماینده قائمشهر در مجلس تصریح کرد: با مصوبه مجلس که تبدیل به قانون شده است عرصه به دشمن تنگ شد و امروز این ماییم که بر تحریم‌ها غالب شده‌ایم و دشمن مستأصل شده است و چیزی دیگر در دست ندارد و حرف ما این است که باید بر سر مصوبه و تصمیم خود بایستیم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول