اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بیش از6 هکتار ازاراضی کشاورزی چالوس و بابلسر آزادسازی شد

5/6هکتار ازاراضی کشاورزی بخش مرکزی چالوس و روستای مقربکلا بخش رودبست بابلسر در راستای برخورد با ساخت‌وسازهای غیرمجاز تخریب و به وضع سابق برگشت.

بیش از6 هکتار ازاراضی کشاورزی چالوس و بابلسر آزادسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در راستای برخورد با ساخت‌وسازهای غیرقانونی و تغییر کاربری‌های شناسایی شده در شهرستان‌های چالوس و بابلسر با پشتیبانی نیروهای انتظامی و نمایندگان نهادهای خدمات‌رسان و حضور دادستان عمومی‌وانقلاب این دو شهرستان، با قلع و قمع۵/۶هکتار از اراضی کشاورزی بخش مرکزی چالوس و روستای مقربکلا بخش رودبست بابلسر به وضع سابق بازگشت.

این تغییر کاربری‌ها در اشکال مختلف شامل ۴۰ مورد ساخت‌وساز غیرمجاز منجمله ۲ واحد بنای مسکونی در حال ساخت و ۳۸ مورد تفکیکی و دیوارکشی بوده است.

گفتنی است، با برخورد قاطع قضایی و اعمال قوانین حفظ کاربری اراضی و مقابله جدی با  ساخت بناهای غیرمجاز، تمایل به‌ معاملات و خرید اراضی به‌ منظور ویلاسازی رو به کاهش بوده و تضمینی برای سرمایه‌گذاری در این بخش  برای افراد به‌دنبال نخواهد داشت.

تمام بناهای غیرمجاز در راستای اجرای قوانین و مقررات و جلسات حفظ و صیانت از حقوق بیت‌المال، کسب تکلیف خواهند شد و عزم جدی تمامی دستگاه‌های متولی برای حفظ حقوق عامه، رونق کشاورزی و تولید به طور گسترده و مستمر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول