اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

توزیع روزانه ۲۷۰۰ پرس غذای گرم بین زلزله‌زدگان توسط کارگزاران حج و زیارت

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت با اشاره به توزیع روزانه دو هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم بین زلزله‌زدگان سی‌سخت توسط کارگزاران حج و زیارت، گفت: خدمت‌رسانی به مردم زلزله زده این مناطق به مدت ۱۰ روز ادامه می‌یابد.

توزیع روزانه ۲۷۰۰ پرس غذای گرم بین زلزله‌زدگان توسط کارگزاران حج و زیارت

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد آزاد، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت با اشاره به آغاز فعالیت کارگزاران حج و زیابت به منظور طبخ و توزیع غذای گرم برای زلزله‌زدگان گفت: به طور متوسط روزانه ۲ هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم آماده و به صورت بسته بندی کاملاً بهداشتی در اختیار زلزله زدگان قرار می‌گیرد.

آزاد با بیان اینکه هم اکنون با توجه به شرایط سخت مردم زلزله زده و نیاز آنان با دستور رئیس سازمان حج و زیارت کار خدمت‌رسانی به هموطنان در این منطقه با استفاده از ظرفیت‌های سازمان، کارگزاران و خیران در حال انجام است، تصریح کرد: در وعده ناهار یک هزار و ۵۰۰ پرس و در وعده شام یک هزار و ۲۰۰ پرس غذا آماده می‌شود که با توجه به شرایط کرونایی این غذاها مطابق با دستورالعمل‌های بهداشتی پخت، بسته‌بندی و بین زلزله‌زدگان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به مردم زلزله زده این مناطق به مدت ۱۰ روز ادامه می‌یابد، افزود: بخشی از کمک‌های غیر نقدی اعم از پتو و والر و مواد غذایی که از دفاتر کارگزاری و مدیریت‌های حج و زیارت استان‌ها ارسال می شود نیز با هماهنگی ستاد مدیریت بحران استان بین خانوارهای زلزله زده توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان حج و زیارت با بیان اینکه هزینه این خدمت رسانی از محل کمک‌های کارگزاران ، پرسنل سازمان حج و زیارت و خیران تامین می‌شود، عنوان کرد: سازمان حج و زیارت در کنار وظایف اصلی خود در خدمت به زائران و حجاج ؛ همواره در زمان بروز بحران‌ها و پدیده‌های طبیعی مثل سیل و زلزله وظیفه خود می‌داند در کنار سایر بخش‌ها به مردم گرفتار در بحران خدمت رسانی کند. از این رو به سرعت بعد از بروز این حادثه با دستور رئیس سازمان حج و زیارت وارد عمل شدیم و در صورتی که نیاز به کمک‌های بیشتری باشد، این مجموعه آماده خدمت رسانی در حد امکان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول