اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری یک قاتل در هامون

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان هامون قاتل جوانی 20 ساله پس از هفت ماه فرار دستگیر شد.

دستگیری یک قاتل در هامون

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در تیرماه سال جاری در پی قتل جوانی 20 ساله در یکی از محلات شهرستان هامون بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران در محل جسد جوانی 20 ساله که بر اثر اصابت گلوله سلاح شکاری به قفسه سینه به قتل رسیده بود روئیت شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات میدانی و جمع آوری سرنخ های موجود قاتل را که جوانی 25 ساله بود شناسایی و مشخص شد متهم پس از ارتکاب به جنایت از شهرستان گریخته است.

سردار طاهری بیان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا اینکه چند روز قبل اخباری مبنی بر تردد مجدد متهم در سطح شهرستان بدست آمد.

وی گفت: در نهایت با اشراف اطلاعاتی پلیس مخفیگاه قاتل در یکی از روستاهای شهرستان شناسایی و متهم طی یک عملیات ضربتی دستگیر  و در بازرسی از مخفیگاه او یک قبضه سلاح شکاری که بوسیله آن مرتکب این قتل شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: قاتل دستگیر شده که چیزی برای کتمان حقیقت نداشت به قتل این جوان بدیل اختلافات قبلی اعتراف کرد.

وی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست اختلافات خود را با دیگران تنها از طریع مراجع قضائی برطرف و از هر گونه تسویه حساب شخصی خودداری کنند.

 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول