اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

خیرخواه: باید ورزشکاران را از نظر روانی حمایت کنیم/ ژیمناستیک کار خودش را انجام داده

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ایران گفت: بچه‌های ما با کسب مدال جهانی کار خودشان را انجام داده‌اند.

خیرخواه: باید ورزشکاران را از نظر روانی حمایت کنیم/ ژیمناستیک کار خودش را انجام داده

 رضا خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص لغو مسابقات کسب سهمیه المپیک در قطر اظهار داشت: این مدت اردوهای ما به صورت حضوری در قزوین برگزار می‌شد و ورزشکاران آماده حماسه‌سازی بودند اما مسابقات کسب سهمیه المپیک قطر لغو شد.

وی افزود: با توجه به اینکه فعلاً مسابقه‌ای نداریم به دلیل شیوع ویروس کرونا تصمیم گرفتیم تا ژیمناست‌ها به شهرهای خود برگردند تا اعلام شود مسابقات چه زمانی برگزار خواهد شد. در این مدت هم تمرینات ما به صورت آنلاین پیگیری می‌شود.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان درباره تاثیر لغو مسابقات کسب سهمیه عنوان کرد: در یکسال می توانیم دو یا سه بار بچه‌ها را به اوج برسانیم، زمانی که تیم آماده و بعد اعلام می‌شود مسابقات لغو شده این موضوع هم از نظر روحی و هم از نظر بدنی به ورزشکار آسیب می‌زند، البته این شرایط برای همه دنیاست اما اگر ما بتوانیم شرایط روحی بچه‌ها را آماده کنیم از نظر جسمی هم مشکل حل می‌شود.

خیرخواه در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید در فاصله باقیمانده تا المپیک مسابقه‌ای برای کسب سهمیه برگزار شود یا خیر، تصریح کرد: ما ۴ - ۵ ماه دیگر وقت داریم، غیر از تک وسیله قرار است مسابقات کسب سهمیه در ۶ وسیله هم برگزار شود. پیش از این به هر دلیلی ما حتی شانس حضور در مسابقات کسب سهمیه را نداشتیم اما حالا ورزشکاران ما چند مدال جهانی کسب کردند که این نشان می‌دهد بچه ها کار خودشان را انجام داده‌اند. حالا حساب دیگری روی ایران باز شده است.

سرمربی تیم ملی ژیمناستیک ایران یادآور شد: همین که کیخا در رنک دو یا سه جهان قرار دارد نشان می‌دهد با این شرایط سخت خوب درخشیده است. حالا دنیا شناخت خوبی از ژیمناستیک ایران دارد و دوربین‌ها به دنبال ورزشکاران ما هستند. اگر سهمیه هم نگیریم بچه‌ها کار خودشان را انجام داده‌اند اما امیدوارم مسابقات برگزار شود. اگر فینال مسابقات باکو به دلیل ویروس کرونا لغو نمی‌شد ما حتماً سهمیه المپیک را می‌گرفتیم. این اتفاقات از نظر روحی به ورزشکاران ما لطمه می‌زند اما امیدواریم شرایط بهتر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول