اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

تشدید نظارت بر بازار عرضه کالاهای ضروری در سمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: نظارت بر بازار عرضه و تقاضای کالاهای ضروری با پیگیری‌های مستمر فرمانداری‌های این استان و دستگاه‌های نظارتی تشدید می‌شود.

تشدید نظارت بر بازار عرضه کالاهای ضروری در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد عصر امروز در جلسه ویدیوکنفرانسی بررسی مشکلات حوزه اقتصادی شهرستان‌های استان سمنان که در سالن کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: نظارت بر بازار عرضه و تقاضای کالاهای ضروری با پیگیری‌های مستمر فرمانداری‌های استان سمنان و دستگاه‌های نظارتی تشدید می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در ماه پایانی سال جاری قرار داریم، نظارت‌ها در تأمین و نحوه قیمت‌گذاری کالاهای اساسی و غیرضروری با همکاری دستگاه‌های اجرایی و نظارتی و اصناف و همچنین فرمانداری‌های استان سمنان تشدید شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: کمبود کالاهای اساسی در بازار عرضه و تقاضا به‌هیچ‌عنوان معنا ندارد و با همکاری استانداری و فرمانداری‌های استان و دستگاه‌های نظارتی برای تأمین کالا در ماه‌های گذشته در استان تلاش شد.

شریفی‌نژاد عنوان کرد: بازرسی از بازار و رصد قیمت و میزان موجودی کالا بر اساس زمان‌بندی در استان انجام شود و در صورت کمبود احتمالی کالاهای ضروری، در کمترین زمان ممکن مراتب برای پیگیری در  استان و ملی به مسؤولان مربوط گزارش شود.

لزوم حمایت از تولیدکنندگان 

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: رصد مستمر قیمت اقلام غذایی و ضروری مردم همانند ماه‌های گذشته در دستور کار فرمانداری‌های استان سمنان قرار گیرد.

مهدی سلامتی بیان کرد: تأمین اقلام و دسترسی آسان اقشار مختلف مردم به کالاهای اساسی در استان سمنان با جدیت ادامه دارد.

وی افزود: در ارتباط با تأمین آرد، توزیع لاستیک و پلاک‌کوبی دام‌های سبک و همچنین راه‌اندازی میادین میوه و تره‌بار در برخی از مراکز شهرستان‌های استان سمنان در جلسات قبلی تأکید شد که با پیگیری‌های مستمر انتظار آن است که مصوبات جلسات در گام اجرایی قرار گیرد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: حمایت از تولیدکنندگان و در کنار آن رعایت حقوق مصرف‌کنندگان باید موردتوجه فرمانداری‌های این استان باشد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول