اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

یک کشته و ۷ مجروح حاصل تصادفات جاده‌ای ۲۴ ساعت اخیر در خراسان رضوی

رییس پلیس راه خراسان رضوی از پنج فقره تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای استان با یک کشته و ۷ مجروح خبر داد و گفت: طی این مدت رانندگان حدود ۲۵۹ دستگاه خودرو متخلف به‌خاطر نادیده گرفتن محدودیت‌های قانونی کرونایی هر یک با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

یک کشته و ۷ مجروح حاصل تصادفات جاده‌ای ۲۴ ساعت اخیر در خراسان رضوی

سرهنگ حسین میش‌مست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد از ترافیک سنگین و پرحجم در محور مشهد به چناران خبر داد و  گفت: در سایر محورهای خراسان رضوی ترافیک روان است. 

رییس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک دستگاه تریلر که بامداد امروز در کیلومتر پنج جاده سبزوار - نیشابور رخ داد، عنوان کرد: بر اساس آخرین پیگیری که ساعتی قبل انجام دادیم، در این حادثه فقط دو راننده دچار مشکل کوفتگی و جراحت سطحی شدند، بر اساس آخرین پیگیری و برای ۱۷ نفر مسافر اتوبوس هم مشکل خاصی پیش نیامده است. 

وی در خصوص تصادفات ۲۴ ساعت گذشته در محورهای خراسان رضوی اظهار کرد: طی این مدت یک فقره تصادف فوتی با یک نفر کشته و ۴ فقره تصادف جرحی با ۷ مجروح گزارش شده است.

جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ۲۵۹ راننده متخلف

میش‌مست درباره طرح محدودیت ورود پلاک‌های غیربومی به مشهد هم عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در چارچوب اجرای طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی توسط پلیس حدود ۶۸۴ خودرو توسط پلیس برگردانده شدند.

رییس پلیس راه خراسان رضوی افزود: همچنین طی این مدت رانندگان حدود ۲۵۹ دستگاه خودرو متخلف به‌خاطر نادیده گرفتن محدودیت‌های قانونی کرونایی هر یک با جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال قانون شدند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول