اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

چوکا گرفتار سندروم دریافت گل‌ در دقایق پایانی

دیدار دو تیم چوکا تالش و پارس جنوبی جم در ورزشگاه سردار جنگل رشت در هفته پانزدهم از رقابت‌های لیگ یک آزادگان با نتیجه مساوی یک‌بریک به پایان رسید.

چوکا گرفتار سندروم دریافت گل‌ در دقایق پایانی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، چوکا تالش و پارس جنوبی جم، دریکی از دیدارهای هفته پانزدهم لیگ دسته یک لیگ آزادگان در ورزشگاه سردار جنگل رشت مقابل هم صف‌آرایی کردند؛ که در پایان این بازی، چوکا تالش به‌تساوی در مقابل پارس جنوبی جم رضایت داد.

علی لطیفی سرمربی چوکا تالش برای این دیدار: متین صفایی، امیر غمناک، یامین فلاح، کنعان طاهرنژاد، نادر هوشیار، کیوان محمدنژاد، ایمان شوریابی، حمید خدابنده لو، محمد جعفری، سامان نورمحمدی و رضا اعتمادی‌ را در ترکیب تیمش قرار داده بود

سرمربی پارس جنوبی جم محمد نصرتی نیز برای این بازی نیما علیپور، بهروز هوشمند، محمد شاه‌محمدی، امید نظامی‌پور، میلاد قربان‌زاده، علی محمدی، نیما مختاری، کیانوش میرزایی، مهرداد هدایتیان، علی فاتح و میلاد صارمی را انتخاب نموده بود.

در این دیدار که برخلاف هفته گذشته رضا اعتمادی مهاجم باسابقه چوکا در ترکیب این تیم قرارگرفته بود و توانست یک گل برای تیمش به ثمر برساند ولی چوکایی ها به‌مانند هفته گذشته نتوانستند از سه امتیازشان حراست کنند و در دقایقی پایانی وقت‌های تلف‌شده با گل به خودی ایمان شوریابی دو امتیاز ارزشمند این بازی را از دست دادند.

چوکا تالش در صورت برد در پایان این بازی می‌توانست موقتاً ۱۶ امتیازی شود و با تیم رتبه سیزدهم جدول هم امتیاز شود و به دلیل تفاضل گل کمتر در رتبه پانزدهم قرار گیرد اما با این نتیجه در همان رده شانزدهم جدول قرار گرفت و ۱۴ امتیازی شد.

هفته آینده چوکا تالش در شیراز مقابل قشقایی شیراز قرار خواهد گرفت و پارس جنوبی جم در بندرانزلی میهمان ملوان بندرانزلی خواهد بود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول