اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

وزیری: می‌توانیم با سکوی نخست سهمیه المپیک بگیریم

ملی‌پوش ریکرو ایران گفت: ما انگیزه لازم را برای کسب سهمیه المپیک تیمی داریم.

وزیری: می‌توانیم با سکوی نخست سهمیه المپیک بگیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میلاد وزیری در خصوص لیگ تیراندازی با کمان اظهار داشت: با وجود شیوع ویروس کرونا لیگ بسیار منظم برگزار شد و کیفیت خوبی داشت. فکر می‌کنم برگزاری لیگ تاثیر خوبی هم در عملکرد ملی‌پوشان برای کسب سهمیه المپیک در فرانسه بگذارد که قرار است سال آینده برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه کمانداران ریکرو برای کسب سهمیه تیمی تلاش می‌کنند، عنوان کرد: هدف اصلی من و همی‌تیمی‌هایم کسب سهمیه تیمی است که برای آن انگیزه و امید زیادی داریم. فدراسیون، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک همه تلاش خود را می‌کنند تا هم بتوانیم سهمیه تیمی بگیریم و هم اینکه در المپیک به نتایج خوبی برسیم.

ملی‌پوش ریکرو کشورمان در خصوص احداث خوابگاه و رفع دغدغه ورزشکاران تیروکمان، یادآور شد: یکی از بزرگترین مشکلات ما در سالهای گذشته عدم وجود خوابگاه بود. به خاطر همین مجبور بودیم در شهرهای مختلف اردو بزنیم اما حالا با تاسیس خوابگاه این مشکل بر طرف شد و این نقطه عطفی برای رییس است که به وعده‌های که داده بود، عمل کرد.

وزیری همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر آمادگی کمانداران برای حضور در مسابقه کسب سهمیه، یادآور شد: شرایط ما خوب است. با توجه به اینکه در زمستان بدنسازی داریم افت رکورد در این فصل قابل توجه است. فروردین روند رو به رشد ما محسوس خواهد بود.

وی در خصوص شانس کسب سهمیه تیمی برای المپیک توکیو در مسابقات فرانسه تصریح کرد: تیم ما برای کسب سهمیه تیمی پتانسیل بالایی دارد اما کمانداران باید خود را باور کنند. با توجه به تجربه‌ای که دارم و سیستمی که می‌بینم تیم ما این پتانسیل را دارد نه سوم بلکه با عنوان اول سهمیه تیمی بگیرد. بیشتر از انگیزه برای المپیک، برای کسب سهمیه تیمی انگیزه دارم و امیدوارم این امر محقق شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول