اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اشرفی: امیدوارم سهمیه تیمی ریکرو را بگیریم/هنوز به آمادگی لازم نرسیده ایم

ملی‌پوش ریکرو ایران ابراز امیدواری کرد که سهمیه تیمی المپیک کسب شود.

اشرفی: امیدوارم سهمیه تیمی ریکرو را بگیریم/هنوز به آمادگی لازم نرسیده ایم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، صادق اشرفی در خصوص لیگ برتر تیراندازی با کمان و قهرمانی تیم دانشگاه آزاد اظهار داشت: لیگ با وجود تعطیلی و کرونا از سطح بالایی برخوردار بود و تمام‌ملی‌پوشان در تیم‌ها پخش شده بودند. ما شاهد یک لیگ پویا بودیم.

وی ادامه داد: در تیم دانشگاه آزاد کنار میلاد وزیری بودم و در مسابقات جهانی هم کنار هم هستیم و این کمک می‌کند عملکرد بهتری داشته باشیم.

ملی‌پوش ریکرو ایران در خصوص اعزام‌های برون‌مرزی عنوان کرد: ۱۴ فرودین برای برگزاری اردو و شرکت در مسابقات ترکیه اعزام خواهیم شد بعد از آن اگر مسابقات به خاطر کرونا لغو نشود جام‌جهانی چین را در پیش داریم و بعد از آن برای کسب سهمیه المپیک به فرانسه سفر خواهیم کرد.

اشرفی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر احداث خوابگاه، گفت: ما سالها درگیر اسکان بودیم. شعبانی بهار رئیس فدراسیون بهترین پایه‌ریزی را برای این رشته کرد و خوابگاه احداث شد که بعد از این دغدغه خوابگاه بر طرف خواهد شد.

اشرفی در خصوص آمادگی کمانداران برای حضور در مسابقات کسب سهمیه، عنوان کرد: به خاطر بحران کرونا و شیوع این بیماری ماه‌ها اردوها و مسابقات تعطیل بود. حدود ۵-۶ ماه است که در اردو هستیم و هنوز به آن سطح از آمادگی نهایی نرسیدیم. قطعا مربیان و کادر فنی برنامه‌ریزی می‌کنند تا با حداکثر توان و آمادگی در مسابقات شرکت کنیم.

وی درباره شانس کسب تیمی در ریکرو، خاطرنشان کرد: تعطیلی مسابقات و تمرینات برای اکثر کشورها وجود داشته است. امیدوارم به سطحی از آمادگی برسیم و با کمک خداوند و تلاشمان به سهمیه تیمی برسیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول