تلاش امداگران در پی انفجار دیگ بخار/ حال یکی از مصدومان وخیم است+ عکس

براثر انفجار دیگ بخار شرکت دام و طیور در شهرستان بابل سه نفر جان باختند و سه نفر مصدوم شدند و حال یکی از مصدومان نیز وخیم گزارش شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری،  براثر انفجار دیگ بخار شرکت دام و طیور در شهرستان بابل سه نفر جان باختند و سه نفر مصدوم شدند. در این حادثه دیگ بخار شرکت خوراک دام و طیور و آبزیان شمال در محدوده روستای چمازکلا در جاده قائم‌شهر دچار انفجار و آتش‌سوزی شد. در این عملیات ۶ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های دانشگاه، رضیاکلا، هتکه‌پشت، هلیدشت و قراخیل به محل حادثه اعزام شدند. ابوالقاسم لعلی رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل ساعتی پیش در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: در این حادثه سه تن به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند. وی بیان کرده بود: این حادثه تلخ، سه مصدوم نیز در پی داشت که به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شدند. به گفته رئیس اورژانس ۱۱۵ بابل حال یکی از مصدومان نامساعد بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه اورژانس تحت مراقبت و درمان است.  انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج/ی
حادثه دیگ بخار بابل
18:52 - 30 بهمن 1399

2 بازنشر
15 بازدید



1 پاسخ