اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دستورکار هفته آینده صحن مجلس/ بررسی لایحه بودجه 1400 و تفحص از سازمان استاندارد

بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰، بررسی طرح جهش تولید و تامین مسکن و همچنین تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران بخشی از دستور کارهای صحن علنی مجلس در هفته آتی است.


دستورکار هفته آینده صحن مجلس/ بررسی لایحه بودجه 1400 و تفحص از سازمان استاندارد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، دستور هفتگی صحن علنی مجلس شورای اسلامی در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه (۳ لغایت ۶ اسفند) اعلام شد.

بر همین اساس، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه ۱۴۰۰ و ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن در دستور کار قرار دارد.

از دیگر دستور کارهای صحن علنی مجلس می‌توان به گزارش کمیسیون انرژی در مورد لایحه نحوه واگذاری اموال تاسیسات ماشین آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب و گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد طرح جهش تولید دانش بنیان اشاره کرد.

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر عایدی سرمایه و همچنین گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده هم در دستور کار قرار دارد. 

گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد بررسی کیفیت تامین و توزیع نهاده های دامی و همچنین گزارش کمیسیون قضایی در مورد استنکاف از اجرای ماده یک قانون مدنی از سوی حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور دولت‌های یازدهم و دوازدهم و بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان در مورد رسیدگی به طرح حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی هم از دیگر دستور کارهای صحن علنی مجلس است. 

گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران از دیگر دستور کارهای صحن علنی مجلس است. 

برای مشاهده دیگر دستور کارهای صحن علنی مجلس اینجا را (   ) کلیک کنید. 

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول