اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

معرفی 14 بازیکن ایثار شیمیدر قم در حذفی بسکتبال با ویلچر ایران

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم اسامی 14 بازیکن خود را برای مسابقات جام حذفی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور معرفی کرد.

معرفی 14 بازیکن ایثار شیمیدر قم در حذفی بسکتبال با ویلچر ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که امسال شیوع ویروس کرونا و نگرانی‌های موجود بابت این میهمان ناخوانده مانع از برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور شد، انجمن این رشته در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اقدام به برگزاری رقابت‌های جام حذفی کرده است.

مسابقات جام حذفی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از روز شنبه دوم اسفند ماه رسما آغاز می‌شود و تیم‌های باشگاهی که امسال فرصت بازی در لیگ برتر را اجبارا به دلیل شیوع کرونا از دست داده‌اند با تمام قوا به میدان می‌آیند تا بخت خود را برای قهرمانی در جام حذفی بیازمایند.

تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدر قم نیز یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از بازی‌های جام حذفی ایران است، تیمی که عباس خاکی مربی تیم ملی در مسابقات پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل را در راس کادر فنی دارد و بازیکنان شاخص این رشته را گردهم آورده تا بهترین عنوان را کسب کند.

باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار قم که با حضور علی خوشرفتار و یحیی ابطحی در کنار سیدسعیدرضا چاووشی از یادگاران ارزشمند دوران دفاع مقدس به جامعه معلولین خدمت می‌کند، اردوی تدارکاتی تیم ایثار شیمیدر را در سالن شهید رضائیان قم برنامه‌ریزی کرده و اعزام این تیم نیز روز شنبه انجام می‌شود.

بعد از اردوی انتخابی زیر نظر کادر فنی، در نهایت اسامی 14 بازیکن تیم ایثار شیمیدر قم برای حضور در مسابقات سال 1399 جام حذفی بسکتبال با ویلچر ایران معرفی شد و این تیم با ترکیب علی  کارچانی، علیرضا فتحی، محمدرضا بهرامی، محمد محمدنژاد، مصطفی افشار، یوسف خانی، منصور احمدی، دانیال ذاکری، رضا حسینی، محمدحسین بنازادگان، رضا عیوضی، امیرحسین اسلامیان، جواد موذنی و علی طاوسیان  به میدان خواهد رفت.

رقابت‌‌های جام حذفی بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور از روز شنبه دوم اسفند ماه به میزبانی سالن 22 بهمن تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول