اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

گنج‌زاده: دانشگاه یک سر و گردن بالاتر از سایر تیم‌ها در سوپر لیگ کاراته است

ملی‌پوش کاراته گفت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی یک سر و گردن بالاتر سایر تیم هاست و آمده‌ایم تا هفتمین جام سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور را بگیریم.

گنج‌زاده: دانشگاه یک سر و گردن بالاتر از سایر تیم‌ها در سوپر لیگ کاراته است

سجاد گنج‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته، اظهار داشت: از اینکه روی تاتامی هستم و مسابقه می‌دهم، حس خوبی دارم. اگر ورزش مسابقه نداشته باشد از این حالت رقابتی خارج می‌شود و اصلا قشنگ نیست. تمرینات‌مان بر این اساس است که مسابقه بدهیم. این برد و باخت‌هاست که ورزش را شیرین و دیدنی می‌کند. خوشحالم دوباره مسابقات کاراته در کشور شروع شد و با تیم کاراته دانشگاه آزاد اسلامی وارد شانزدهمین دوره مسابقات سوپر لیگ شدم.

وی افزود: مسابقات امسال سوپر لیگ کاراته به صورت متمرکز و فشرده برگزار شد. باید این شرایط ویژه را درک کنیم. در این دوره لیگ هم تیم‌های خوبی مثل پاس ناجا، آوای رزم، رعد پدافند و ... تیم‌های خوبی هستند.  تیم دانشگاه آزد اسلامی هم در مرحله رفت این پیکارها سه بازی را انجام داد و من هم در دور اول مبارزه کردم. 

ملی‌پوش کاراته کشورمان در خصوص شرایط تیم باشگاهی خود در مسابقات سوپر لیگ کاراته هم گفت: باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی تیم خوبی را وارد مسابقات کرد و استاد صافی تیم خیلی خوبی را جمع کرده و یک سر و گردن بالاتر سایر تیمهاست. آمده‌ایم تا هفتمین جام سوپر لیگ کاراته باشگاههای کشور را بگیریم. 

گنج‌زاده با اشاره به اینکه ورود حامیان مالی به مسابقات لیگ باعث رقابت جذاب این پیکارها می‌شود، عنوان کرد: اسپانسرها اگر در مسابقات لیگ بیشتر حضور باشند و بازیکنان را با رقم‌های بهتر در تیم‌های خود جذب کنند بالطبع برترین‌ها در تمام تیم‌ها پخش می‌شوند.  

قهرمان بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا درباره تمرینات تیم ملی کاراته برای شرکت در مسابقات گزینشی المپیک توکیو، تاکید کرد: ششمین مرحله اردو را پشت سر گذاشتیم و تمرینات خیلی خوب دنبال می‌شود. امیدواریم به آمادگی خوبی برسیم و در مسابقات جهانی ترکیه عملکرد خوبی داشته باشیم.

کاراته‌کار تیم ملی کاراته در پاسخ به این سوال که اگر رقابتهای گزینشی بازی‌های المپیک توکیو باز هم کنسل شود، تاثیری در روحیه و انگیزه کاراته کاران خواهد داشت یا خیر، اذعان کرد: ما بازیکنان فقط باید تمرین داشته باشیم تا به بهترین شکل آماده حضور در مسابقات شویم که من هم اکنون به نحو احسن در حال انجام این مهم هستم. امیدوارم مسابقات جهانی برگزار شود و اگر این رقابتها هم برگزار نشود، شرایط ویژه‌ای است که در کل دنیا وجود دارد و برای تمام ورزشکاران اتفاق می‌افتد.

گنج‌زاده خاطرنشان کرد: امیدوارم به زودی ویروس کرونا از بین برود و باز هم بتوانیم با خیال راحت تر در کنار عزیزان مان باشیم.

انتهیا پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول