اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کار برای خدا در رفتار آیت‌الله فاضلیان مشهود بود

استاندار همدان گفت: کار برای خدا در تمام رفتار و سکنات و حالات و عبادات آیت‌الله فاضلیان دیده می‌شد.

کار برای خدا در رفتار آیت‌الله فاضلیان مشهود بود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی پیش از ظهر امروز در مراسم پاسداشت مقام آیت‌الله فاضلیان اظهار کرد: تجلیل از علمای دینی یک تکلیف و وظیفه است زیرا تجلیل از علما، تجلیل جایگاه علم، دین، فقاهت و همه خوبی‌هاست.

وی ادامه داد: بیش از ۲۵ سال ارادت نزدیک به آیت‌الله فاضلیان داشتم که پنج سال به صورت مستقیم در محضر ایشان بودم و همین باعث شده که برخی از ویژگی‌های ایشان را از نزدیک آشنا باشم.

استاندار همدان بیان کرد: مهمترین ویژگی این عالم بزرگ همان جمله معروف امام(ره) بود که "توجه داشته باشید عملی که انجام می‌دهید خالص برای خدا باشد" و این ویژگی در تمام رفتار و سکنات و حالات و عبادات ایشان دیده می‌شد.

وی اضافه کرد: نمونه عینی اعمال ایشان برای خدا بود و ناخداگاه این رفتار در دل آدم می‌نشست و تحت تاثیر قرار می‌داد به طوری که یکی از بازرترین ویژگی‌ها هم مردمی بودن ایشان بود و ارتباط نزدیک و صمیمی و دوست‌داشتنی با مردم داشت.

شاهرخی تصریح کرد: برخورد و بیان ایشان به خاطر رضای خدا بود و خوشا به سعادتش که این صفات ویژه را داشت و مشهود بود و مبادی آداب بود.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول