اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

امیدی: امیدوارم لیگ بوکس ادامه دار باشد

سرمربی بوکس تیم باران پل اراک گفت: بعد از مدتها لیگ بوکس مجدداً آغاز شد و امیدوارم سالهای آینده نیز مسابقات ادامه دار باشد.

امیدی: امیدوارم لیگ بوکس ادامه دار باشد

ولی الله امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر بوکس، اظهار داشت: بیشتر از یک دهه بود که پیکارهای بوکس لیگ برتر باشگاههای کشور برگزار نمی‌شد. هر رشته ورزشی برای رشد و پیشرفت، به برگزاری لیگ نیاز دارد. ورزشکاران با قرار گرفتن در کوران مسابقات، با پوشش اشتباهات‌شان آب دیده‌تر و پخته‌تر می‌شوند. مسئولان و رییس فدراسیون بوکس برای از سر گیری مجدد لیگ خیلی تلاش کردند. به طور حتم در آینده از دل همین رویدادها، پدیده‌های خوبی به بوکس ایران معرفی خواهند شد و در رقابتهای آسیایی و جهانی حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

وی افزود: کار بسیار خوبی برای رشته بوکس اتفاق افتاد که مسابقات لیگ دوباره راه اندازی شد. امیدوارم ادامه دار باشد و سالهای بعد هم با حضور تماشاگران و علاقمندان در سالن مسابقات، پیکار مشتزن‌های‌مان باشکوه‌تر و به بهترین شکل برگزار شود.

سرمربی تیم بوکس باران پل اراک در مورد وضعیت نماینده استان مرکزی در مسابقات لیگ هم گفت: با حمایت‌های که از سوی اسپانسرمان و شهرداری اراک شده‌ایم، نفرات خیلی خوبی را جذب کرده‌ایم. 40 درصد از نفرات تیم باران پل اراک، بوکسورهای شهر خودمان خواهند بود و مابقی هم ملی‌پوشان بوکس کشورمان هستند.‌ مسلما‍ً برای کسب مقام و ایستادن روی سکوی مسابقات لیگ بوکس، پای به این پیکارهای گذاشته‌ایم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد تا قهرمان لیگ شویم.

وی ادامه داد: در مرحله نخست نیز با تیم‌های خدمات خودرویی قبادی اردبیل، بیمه حکمت تهران، شهید همت تهران و هیأت کرمانشاه مسابقه خواهیم داشت. در مرحله نیمه نهایی هم برای کسب عنوان قهرمانی با رقبای خود در گروه دوم خواهیم جنگید.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول